Pro ja Metsä Group neuvottelutulokseen

Suomalainen metsä. Puut pinossa.
Ammattiliitto Pro ja Metsä Group ovat saavuttaneet neuvottelutuloksen toimihenkilöiden työehdoista. Seuraavaksi neuvottelutulos käsitellään molempien hallinnoissa.

Pro ja Metsä Group neuvottelutulokseen

Julkaistu 21.12.2021 klo 11:28
Kuvaaja Shutterstock

Ammattiliitto Pro ja Metsä Group (Metsä Fibre, Metsä Tissue ja Metsä Board) ovat saavuttaneet neuvottelutuloksen toimihenkilöiden työehdoista.

Ammattiliitto Pro ja Metsä Group käsittelevät neuvottelutuloksen hallinnoissaan vielä ennen joulua. Sopimuksen tarkemmasta sisällöstä tiedotetaan, kun sopimus on hyväksytty.

Neuvotteluita jatketaan mekaanisen metsäteollisuuden sopimuksen osalta tammikuussa 2022.