Hyppää pääsisältöön

Edulliset hissiliput ja vaihtuvat vapaa-ajan edut

Laskettelija laskettelee talvella

Edulliset hissiliput ja vaihtuvat vapaa-ajan edut

Jäsenenä voit vuokrata viikkolaskettelulippuja huomattavasti normaalihintoja edullisemmin. Lippuja on saatavilla laskettelukeskuksiin Levi, Ruka, Saariselkä, Salla, Ylläs ja Vuokatti. Jos halukkaita vuokraajia on enemmän kuin lippuja, ne arvotaan. Hissiliput arvotaan syksyisin, tarkan hakuajan näet varauspalvelusta. Voit osallistua arvontaan kolmeen kohteeseen ja voittaa vuokrausoikeuden yhteen hissilippuun vuodessa. Jos hissilippuja jää vapaaksi, niitä voi varata suoraan varauspalvelusta kevään laskettelukauden loppuun asti.

Vaihtuvat edut liittyvät esimerkiksi hyvinvointiin, ravintoloihin, elämyksiin ja moneen muuhun.
Hissiliput laskettelukeskuksiin
Näin varaat

Hissiliput arvotaan syksyisin. Voit esittää hakuaikana täyttämälläsi lomakkeella enintään kolme vaihtoehtoista hissilipputoivetta ja voittaa arvonnassa vuokrausoikeuden yhteen hissilippuun vuodessa. Arvontaan osallistuneet saavat tiedon arvonnan tuloksesta sähköpostitse tai postitse.

Jos hissilippuja jää vapaaksi, niitä voi varata suoraan varauspalvelusta kevään laskettelukauden loppuun asti. Hissilippuja voi kaikkiaan varata maksimissaan 3 lippua / jäsen / viikko.

Varaustilanteen ja hakuajat voit tarkistaa varauspalvelusta Vapaat hissiliput tai soittamalla 030 687 0400.

Käyttäjänimi: PRO
Salasana: prolomat
Puhelimitse 03068 70400

Käytätkö varauspalvelua ensimmäistä kertaa? Luo itsellesi asiakastunnukset, ja pääset selaamaan ja varaamaan vapaita hissilippuja tai ilmoittamaan kiinnostuksesi lippujen varaamiseksi.  Jatkossa riittää, että syötät jäsennumerosi ja salasanan, jonka itse määrittelit. Ongelmia salasanan kanssa? Ota yhteyttä  yrityspalvelu@holidayclub.fi tai 0300 870 903.

Perhe laskettelurinteessä
Saimme edulliset hissiliput koko perheelle
Jos halukkaita vuokraajia on enemmän kuin lippuja, ne arvotaan. Arvonnassa voit voittaa vuokrausoikeuden yhteen hissilippuun vuodessa. Jos hissilippuja jää hakuajan päätyttyä vapaaksi, niitä voi varata suoraan varauspalvelusta. Voit vuokrata kaikkiaan jopa 3 lippua / jäsen / viikko.
Autokauppa, autoliike, taustalla ihmisiä
Autoilu

Teboilin polttoainealennuksen lisäksi autoilijat nauttivat vaihtuvista eduista ja alennuksista

Huvipuiston laite
Elämykset ja huvipuistot

Seikkailu huvipuistossa tai elämysten parissa piristää lapsiperheitä ja lapsenmielisiä.

Kuntoilevia ihmisiä
Kuntosalit

Vaihtuvia alennuksia eri kuntosaleilta. Kun liha liikkuu, mielikin kevenee!

Pro on ammattiliitto, jonka jäsenenä lomailet edullisemmin
Liity meihin

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Hydrogeelipalloja
Selaa kaikkia jäsenetuja

Pron jäsenenä asiantuntijamme auttavat työpaikalla, neuvotteluissa ja oikeudessakin. Saat apua myös vapaa-aikaan tai yrityksen perustamiseen liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Tuemme hyvinvointiasi ja autamme sinua etenemään urallasi. Kattavat vakuutukset ja tuki työttömyysaikana ovat myös käytössäsi silloin, kun niitä tarvitset.

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Lisää vapaa-ajan etuja

Kiinnostavatko lomakohteet, hotelli- ja kylpyläalennukset tai hyvinvointilomat? Olisiko kiva lähteä edulliseen reissuun laivalla tai autolla?  Oletko tarkistanut, mitä alueellisia jäsenetuja tarjoamme lähellä sinua? Tutustu kaikkiin vapaa-ajan etuihin ja alennuksiin.

Jäsen tankkaa Teboililla
Sinua voisi kiinnostaa myös Teboilin alennus

Teboililla saat alennusta tankkauksesta, pesuista, voiteluaineista, kemikaaleista ja kaasusta. Haluatko korotonta maksuaikaa? Neuvottelimme erikoisedut myösTeboil Maksuaikakorttiin.