Hyppää pääsisältöön

Hyvinvointi ja terveys

Iloinen, hyvinvoiva nainen

Hyvinvointi ja terveys

Haluamme, että voit hyvin, elämäsi on tasapainossa ja olet onnellinen. Siksi voit jäsenenä maksutta keskustella henkisen tai fyysisen hyvinvoinnin asiantuntijoiden kanssa. Tarjoamme myös videoita sekä webinaareja sekä some-yhteisön, joista saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota, kenties kipinän uuteen ja parempaan minään.
Webinaari, online-luento
Katso videoita ja webinaareja

Tarjoamme huikean määrän videoita sekä webinaareja hyödynnettäväksesi juuri silloin kun haluat. Saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota, kenties kipinän uuteen ja parempaan minään. Video- ja webinaarikirjasto on jäsenenä käytössäsi 24/7.

Kirjaudu sähköpostisosoitteellasi.

Onnellinen ja rentoutunut mies
Tee suunnitelma hyvinvointiin

Jäsenenä voit ottaa maksutta yhteyttä psykologiin/terapeuttiin tai kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin asiantuntijaan. Aiheet voivat liittyä esimerkiksi stressin- ja työn hallintaan, työtaakkasi keventämiseen, innostuksesi ylläpitämiseen tai ikäsyrjintään.

Kirjaudu sähköpostisosoitteellasi.

Puhelin kädessä, Facebook tai sovellus auki
Verkostoidu ja jaa kokemuksia

Kaipaatko parempaa jaksamista työssä ja arjessa? Mietitkö, mistä syntyy onnistunut tiimityö ja toiminta? Suhtaudutko opinhaluisena ja uteliaana uuteen? Mitä tunteesi haluavat viestiä sinulle?

Pro Noste -Facebook-ryhmässä jaetaan kokemuksia sekä hyvinvointi- ja terveysvinkkejä.

Ihmisen kädet, meditaatio
Vaihtuvat hyvinvointiedut
Ihmisen kädet, meditaatio

Neuvottelemme jatkuvasti uusia hyvinvoinnin etuja ja alennuksia jäsenillemme ympäri Suomen. Virkistäisikö sinua hieronta tai hyvinvointiloma?

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Hyvinvointia lomailusta
Iloinen matkailija hotellihuoneessa

Pron jäsenenä voit varata lomia edulliseen etuhintaan niin hotelli- kuin loma-asuntomajoituksessakin. Risteilyedut kaudesta, laivayhtiöstä ja reitistä riippuen jopa 50 % päivän hinnasta!

42-vuotias Janne puhuu videopuhelua
Nyt jaksan paremmin!
42-vuotias Janne havahtui ottamaan Pron kautta yhteyttä ravintoterapeuttiin, kun puhti tuntui olevan lopussa jo aamusta lähtien. Ravitsemusneuvojen lisäksi Janne sai kimmokkeen kysyä vinkkiä jaksamiseen myös psykologilta.
Hydrogeelipalloja
Selaa kaikkia jäsenetuja

Pron jäsenenä asiantuntijamme auttavat työpaikalla, neuvotteluissa ja oikeudessakin. Saat apua myös vapaa-aikaan tai yrityksen perustamiseen liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Autamme sinua etenemään urallasi. Kattavat vakuutukset ja tuki työttömyysaikana ovat myös käytössäsi silloin, kun niitä tarvitset.

Ihmiset videopuhelussa
Sinua voisi kiinnostaa myös uralla eteneminen

Jäsenenä saat luottamuksellisia ja konkreettisia neuvoja henkilökohtaiselta uravalmentajalta. Valmennuksen avulla menestyt urallasi, osaat tuoda osaamisesi esiin ja olet varautunut myös yllättäviin muutoksiin. Kun tunnistat osaamisesi, vakuutat muutkin siitä helpommin.

Aikuinen nainen, sateenvarjo, vakuutukset
Sinua voisi kiinnostaa myös jäsenvakuutus

Jäsenyyteen sisältyvä matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksesi on voimassa kaikkialla maailmassa ja kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapsesi ja lapsenlapsesikin. Muista vakuutuksista saat huomattavia alennuksia.