Hyppää pääsisältöön

Suosittele Ammattiliitto Pron jäsenyyttä, saat 40 € lahjakortin

Pro-viikkojen kuvituskuva

Suosittele Pron jäsenyyttä työkaverillesi tai ystävällesi ja saat 40 euron SuperLahjakortin, kun työkaverisi on liittynyt Pron jäseneksi.

SuperLahjakortin saaja voi valita lahjansa vapaasti koko GoGiftin lahjavalikoimasta. Valikoimaan kuuluu yli sata erilaista lahjakorttia, upeita elämyksiä sekä sadoittain laadukkaita tuotelahjoja tunnetuilta brändeiltä.

Lue lisää ja tutustu valikoimaan

Toimi näin:

1. Suosittele Pron jäsenyyttä kaverillesi.
  2. Pyydä häntä täyttämään liittymislomake täällä tai jos hän on alle 36-vuotias, täällä >>
  3. Kun kaveri on liittynyt, täytä lomake >>
  4. Jää odottamaan palkintoasi.

Lahjakortti toimitetaan jäsentiedoissasi olevaan sähköpostiin. Voit muuttaa jäsentiedoissasi olevia yhteystietojasi tällä lomakkeella.

Kaverisi voi liittyä Pron jäseneksi, jos hän työskentelee ammattilaisena, asiantuntijana tai esimiehenä missä tahansa Suomessa toimivassa yrityksessä tai yhteisössä. Voit suositusten perusteella saada itsellesi rajattoman määrän lahjakortteja! Katso verkkosivuiltamme lisätietoja prolaisilla aloilla työskentelevien jäsenten tehtävänimikkeistä.

Lahjakortin lähettää sinulle GoGift. Tarkkaile sähköpostiasi. Oman sähköpostilaatikkosi asetuksista riippuen se saattaa joskus ohjautua roskaposteihin.

Kysyttävää? Katso löydätkö vastauksen kysymykseesi alta tai ota meihin yhteyttä kaverikans@proliitto.fi.

Kampanjan ohjeet ja säännöt

Sinä tiedät parhaiten, miksi kannattaa kuulua Ammattiliitto Prohon. Suosittele Pron jäsenyyttä asiantuntijalle tai esimiehelle; työkaverillesi tai ystävällesi. Jokaisesta uudesta suosituksesi perusteella liittyneestä jäsenestä saat 40 euron SuperLahjakortin.

Miten osallistun?

Toimi näin:

1. Suosittele Pron jäsenyyttä kaverillesi.
  2. Kun kaveri on liittynyt, täytä tämä sähköinen lomake.
  3. Jää odottamaan palkintoasi.
  4. Jokaisesta hankkimastasi jäsenestä saat 40 euron SuperLahjakortin.

Milloin saan palkintoni?

Henkilö on oikeutettu lahjakorttiin heti, kun uusi jäsen on laittanut jäsenmaksunsa työnantajaperintään. Jos uusi jäsen maksaa jäsenmaksunsa itse, lähetämme palkinnon heti, kun pystymme varmistamaan, että suosituksen perusteella liittynyt uusi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa kahden ensimmäisen kuukauden ajalta.

Kuinka monta lahjakorttia voin saada?

Voit suositusten perusteella saada itsellesi rajattoman määrän lahjakortteja. Mitä useamman jäsenen hankit, sitä enemmän lahjakortteja kertyy.

Pitääkö lahjakortista maksaa veroja?

Verottajan linjauksen mukaan jäsenhankinnassa saadut materiaaliset palkkiot ovat koko arvoltaan veronalaista ansiotuloa. Verotusvuosi on se, jolloin saat palkinnon. Pro ilmoittaa palkkiotulot verottajalle: tarkista veroehdotuksestasi, että ne näkyvät, muutoin ilmoita ne itse.

Keneltä saan lisätietoja?

Lähetä sähköpostia meille osoitteeseen kaverikans@proliitto.fi, vastaamme kaikkiin kysymyksiin mielellämme.

1.6.2021

Kaveri kans -palkinnan säännöt

1. Järjestäjä

Ammattiliitto Pro (jäljempänä "järjestäjä, "liitto" tai "Pro", Työpajankatu 13 A, 00580 Helsinki

2. Osallistumiskelpoisuus

Kaveri kans! -palkintoihin ovat oikeutettuja Pron jäsenet, joiden jäsenyys on voimassa eli jäsenmaksu on maksettu liiton sääntöjen mukaisesti. Pron henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä eivät ole palkinnan piirissä.

3. Palkintoihin oikeuttava aika

Kaveri kans! -palkintoa on haettava vuoden sisällä uuden jäsenen Prohon liittymispäivästä, muutoin oikeus siihen raukeaa. Palkinta on voimassa toistaiseksi. Järjestäjä voi kuitenkin lopettaa palkinnan omalla päätöksellään ja ilman ennakko(ilmoitus)aikaa.

4. Kuinka osallistut kampanjaan

Osallistuminen ei vaadi erillistä ilmoittautumista/rekisteröitymistä. Hanki uusi ehdot täyttävä jäsen Prohon ja ilmoita hänestä verkkolomakkeella. Kysymme lomakkeella nimesi ja henkilötunnuksesi. Hankkimastasi jäsenestä on tarpeen ilmoittaa nimi, sähköposti, työpaikka ja työpaikan postinumero. Jos saamme useamman Kaveri kans! -ilmoituksen (verkkolomakkeen) samasta uudesta jäsenestä, palkkio maksetaan ensimmäiseksi ilmoituksen tehneelle henkilölle.

5. Palkinnot ja ehdot

Saat jokaisesta Pron jäseneksi näiden Kaveri kans! -sääntöjen mukaisesti hankkimastasi henkilöstä 40 euron arvoisen SuperLahjakortin.

Edellytyksenä palkinnon saamiselle on, että jäsen

• on liittynyt Prohon niin sanotuksi normaalijäseneksi
  • on laittanut jäsenmaksunsa työnantajaperintään tai maksaa jäsenmaksunsa itse. Jos jäsenmaksun on työnantajaperinnässä, oikeus lahjakorttiin alkaa heti. Mikäli henkilö on ns. itsemaksava, oikeus alkaa siitä, kun pystymme varmistamaan, että suosituksen perusteella liittynyt uusi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa kahden ensimmäisen kuukauden ajalta.
  • ei ole eronnut Prosta ja liittynyt uudelleen liittymisajankohtaa edeltävän kuuden kuukauden aikana.

Jäsenhankkijan ja hankitun jäsenen on oltava Pron jäseniä palkinnon luovutushetkellä. Poikkeuksen tekevät jäsenhankkijat, jotka ovat siirtyneet eläkkeelle ennen palkinnon luovuttamista.

Saat palkinnon heti, kun pystymme varmistamaan, että liittynyt jäsen on maksanut jäsenmaksunsa Pron sääntöjen ja näiden Kaveri kans! -sääntöjen mukaisesti.

6. Sääntöjen hyväksyminen

Nämä säännöt ja järjestäjän niiden perusteella tekemät päätökset sitovat kaikkia osallistujia. Osallistumalla Kaveri kans! -palkintaan sitoudut noudattamaan näitä sääntöjä. Järjestäjä ratkaisee sääntöjen soveltamiseen ja tulkintaan liittyvät mahdolliset epäselvyydet. Jos kilpailun osallistujaa on syytä epäillä vilpistä tai osallistumisesta muuten kuin säännöissä mainituin tavoin, järjestäjällä on oikeus hylätä osallistuminen.

Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden Kaveri kans! -kampanjan ehtojen ja palkintojen sekä näiden sääntöjen muutoksiin.

7. Palkintojen verollisuus

Verottajan linjauksen mukaan jäsenhankinnassa saadut materiaaliset palkkiot ovat koko arvoltaan veronalaista ansiotuloa. Verotusvuosi on se, jolloin palkkion saa. Pro ilmoittaa palkkiotulot verottajalle: tarkista veroehdotuksestasi, että ne näkyvät, muutoin ilmoita ne itse.