Hyppää pääsisältöön

Suosittele Ammattiliitto Pron jäsenyyttä, saat 40 € lahjakortin

Pro-viikkojen kuvituskuva

Suosittele Pron jäsenyyttä työkaverillesi tai ystävällesi, ja saat 40 euron lahjakortin!

Toimi näin:

1. Suosittele Pron jäsenyyttä kaverillesi.
  2. Pyydä häntä täyttämään liittymislomake täällä.
  3. Kun kaveri on liittynyt, täytä alla oleva lomake.
  4. Jää odottamaan palkintoasi.

Kaverisi voi liittyä Pron jäseneksi, jos hän työskentelee ammattilaisena, asiantuntijana tai esimiehenä missä tahansa Suomessa toimivassa yrityksessä tai yhteisössä. Voit suositusten perusteella saada itsellesi rajattoman määrän lahjakortteja!

Title
Täytä omat ja ystäväsi yhteystiedot

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojaselosteemme.

Omat yhteystietosi

Ystäväsi tiedot

Kampanjan ohjeet ja säännöt

Sinä tiedät parhaiten, miksi kannattaa kuulua Ammattiliitto Prohon. Suosittele siis Pron jäsenyyttä asiantuntijalle tai esimiehelle; työkaverillesi tai ystävällesi. Aina, kun Prohon liittyy suosituksesi perusteella uusi jäsen, saat 40 euron lahjakortin.

Kun kaveri on liittynyt, täytä alla oleva ilmoituslomake. Kysyttävää? Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä kilpailut@proliitto.fi.

Miten osallistun?

Toimi näin:

Jokaisesta hankkimastasi jäsenestä saat toiveesi mukaan 40 euron S-ryhmän tai K-ryhmän lahjakortin.

Milloin saan palkintoni?

Henkilö on oikeutettu lahjakorttiin heti, kun uusi jäsen on laittanut jäsenmaksunsa työnantajaperintäänJos uusi jäsen maksaa jäsenmaksunsa itse, lähetämme palkinnon heti, kun pystymme varmistamaan, että suosituksen perusteella liittynyt uusi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa kolmen ensimmäisen kuukauden ajalta.

Kuinka monta lahjakorttia voin saada?

Voit suositusten perusteella saada itsellesi rajattoman määrän lahjakortteja. Mitä useamman jäsenen hankit, sitä enemmän lahjakortteja kertyy.

Pitääkö lahjakortista maksaa veroja?

Verottajan linjauksen mukaan jäsenhankinnassa saadut materiaaliset palkkiot ovat koko arvoltaan veronalaista ansiotuloa. Verotusvuosi on se, jolloin saat palkinnon. Pro ilmoittaa palkkiotulot verottajalle: tarkista veroehdotuksestasi, että ne näkyvät, muutoin ilmoita ne itse.

Keneltä saan lisätietoja?

Lähetä sähköpostia meille osoitteeseen kilpailut@proliitto.fi, vastaamme kaikkiin kysymyksiin mielellämme.

17.2.2020

1. Järjestäjä

Ammattiliitto Pro (jäljempänä "järjestäjä, "liitto" tai "Pro", Työpajankatu 13 A, 00580 Helsinki

2. Osallistumiskelpoisuus

Kaveri kans! -palkintoihin ovat oikeutettuja Pron jäsenet, joiden jäsenyys on voimassa eli jäsenmaksu on maksettu liiton sääntöjen mukaisesti. Pron henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä eivät ole palkinnan piirissä.

3. Palkintoihin oikeuttava aika

Kaveri kans! -palkintoa on haettava vuoden sisällä uuden jäsenen Prohon liittymispäivästä, muutoin oikeus siihen raukeaa. Palkinta on voimassa toistaiseksi. Järjestäjä voi kuitenkin lopettaa palkinnan omalla päätöksellään ja ilman ennakko(ilmoitus)aikaa.

4. Kuinka osallistut kampanjaan

Osallistuminen ei vaadi erillistä ilmoittautumista/rekisteröitymistä. Hanki uusi ehdot täyttävä jäsen Prohon ja ilmoita hänestä verkkolomakkeella. Kysymme lomakkeella yhteystietosi ja jäsennumerosi. Hankkimastasi jäsenestä on tarpeen ilmoittaa nimi, kotipaikkakunta, työnantaja ja työntekopaikka sekä sähköposti ja puhelinnumero, mikäli ne ovat tiedossasi. Kerro myös mahdollisimman tarkasti, milloin uusi jäsen on liittynyt Prohon. Mikäli saamme useamman Kaveri kans! -ilmoituksen (verkkolomakkeen) samasta uudesta jäsenestä, palkkio maksetaan ensimmäiseksi ilmoituksen tehneelle henkilölle.

5. Palkinnot ja ehdot

Saat jokaisesta Pron jäseneksi näiden Kaveri kans! -sääntöjen mukaisesti hankkimastasi henkilöstä 40 euron arvoisen palkinnon: oman valintasi mukaan joko K- tai S-ryhmän lahjakortin.

Edellytyksenä palkinnon saamiselle on, että jäsen

• on liittynyt Prohon niin sanotuksi normaalijäseneksi
  • on laittanut jäsenmaksunsa työnantajaperintään tai maksaa jäsenmaksunsa itse. Jos jäsenmaksun on työnantajaperinnässä, oikeus lahjakorttiin alkaa heti. Mikäli henkilö on ns. itsemaksava, oikeus alkaa siitä, kun pystymme varmistamaan, että suosituksen perusteella liittynyt uusi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa kolmen ensimmäisen kuukauden ajalta.
  • ei ole eronnut Prosta ja liittynyt uudelleen liittymisajankohtaa edeltävän kuuden kuukauden aikana.

Jäsenhankkijan ja hankitun jäsenen on oltava Pron jäseniä palkinnon luovutushetkellä. Poikkeuksen tekevät jäsenhankkijat, jotka ovat siirtyneet eläkkeelle ennen palkinnon luovuttamista.

Saat palkinnon heti, kun pystymme varmistamaan, että liittynyt jäsen on maksanut jäsenmaksunsa Pron sääntöjen ja näiden Kaveri kans! -sääntöjen mukaisesti.

6. Sääntöjen hyväksyminen

Nämä säännöt ja järjestäjän niiden perusteella tekemät päätökset sitovat kaikkia osallistujia. Osallistumalla Kaveri kans! -palkintaan sitoudut noudattamaan näitä sääntöjä. Järjestäjä ratkaisee sääntöjen soveltamiseen ja tulkintaan liittyvät mahdolliset epäselvyydet. Jos kilpailun osallistujaa on syytä epäillä vilpistä tai osallistumisesta muuten kuin säännöissä mainituin tavoin, järjestäjällä on oikeus hylätä osallistuminen.

Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden Kaveri kans! -kampanjan ehtojen ja palkintojen sekä näiden sääntöjen muutoksiin.

7. Palkintojen verollisuus

Verottajan linjauksen mukaan jäsenhankinnassa saadut materiaaliset palkkiot ovat koko arvoltaan veronalaista ansiotuloa. Verotusvuosi on se, jolloin palkkion saa. Pro ilmoittaa palkkiotulot verottajalle: tarkista veroehdotuksestasi, että ne näkyvät, muutoin ilmoita ne itse.