Hyppää pääsisältöön

Opiskelijaliitto Pro

Nainen opiskelee

Opiskelijaliitto Pro

Me tunnemme opiskelijat ja koulutuksen. Edistämme modernia ja uudistuvaa työelämää, jossa kaikkien kohtelu on tasa-arvoista, sekä yhteiskuntaa, jossa koulutusta sekä opiskelijoita pidetään arvossa. Olemme valintasi, kun haluat laajan valikoiman jäsenetuja ja -palveluita, tiiviit yhteydet työelämään sekä kattavat edunvalvonnan palvelut.

Olemme Ammattiliitto Pron opiskelijayhdistys ja valvomme opiskelijoiden etuja koko maassa. Jäsenemme ovat tulevia asiantuntijoita ja esimiehiä talouden, hallinnon, viestinnän, tekniikan, median ja liikenteen aloilta.

Mitä teemme?

Edistämme modernia ja uudistuvaa työelämää, jossa kaikkien kohtelu on tasa-arvoista, sekä yhteiskuntaa, jossa koulutusta sekä opiskelijoita pidetään arvossa. Parannamme opiskelijoiden asemaa sekä opinnoissa että työelämässä. Tärkeä tavoitteemme on saada harjoittelijoiden palkkauksesta kirjaus työehtosopimuksiin.

Jäsenemme?

Jäsenemme ovat talouden, hallinnon, viestinnän, tekniikan, median ja liikenteen alojen opiskelijoita, joiden jäsenyyteen kuuluu laaja valikoima jäsenetuja ja -palveluita, tiiviit yhteydet työelämään sekä kattavat edunvalvonnan palvelut.

Valmistuttuaan he toimivat vaativissa asiantuntija-, suunnittelu-, esimies- ja muissa toimihenkilötehtävissä yksityisellä ja julkisella sektorilla.

Ammattikorkeakoulusta valmistuvia jäseniämme ovat esimerkiksi insinöörit, rakennusmestarit, tradenomit ja laboratorioanalyytikot. Yliopistosta valmistuvia Pron jäseniä voivat olla kauppatieteilijät, diplomi-insinöörit ja luonnontieteilijät. Merkonomit, datanomit, laborantit, media-assistentit sekä muut toisen asteen oppilaitoksista valmistuvat toimihenkilöt ja esimiehet ovat myös jäseniämme.

Opiskelijaliitto Pron yhteystiedot

Opiskelijaliitto Pron (Pro-opiskelijat ry) toiminnasta vastaa vuosittain valittava hallitus. Ylintä päätäntä valtaa yhdistyksessä vuosittain yleiskokous, johon kaikki Opiskelijaliitto Pron jäsenet voivat osallistua.

Yhteiset yhteystiedot:

Y-tunnus: 2813130-1

Postiosoite:
Työpajankatu 13 A, PL 183 , 00581 Helsinki

Käyntiosoite:
Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki

Somessa

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

opiskelija tekee muistiinpanoja tietokoneen näytöllä opettaja
ProStoori
Julkaistu 15.04.2021
Kaipaatko työmarkkina-arvon korotusta? Harkitseko uranvaihtoa tai haluatko vain oppia uutta? Olipa tavoitteesi mikä tahansa, Pron jäsenenä avoimen yliopiston tai ammattikorkeakoulun monipuolinen kurssitarjonta on ulottuvillasi edullisesti.
erkki aronen
ProStoori
Julkaistu 10.03.2021
Rakennusalalla työskennellyt työnjohtaja ja luottamusmies Erkki Aronen aloitti sairaanhoitajaopinnot Laurean monimuotokoulutuksessa elokuussa 2020.
Kädessä on kynä, jolla kirjoitetaan muistiinpanoja.
Julkaistu 05.03.2021
Laita työnhakusi kuntoon kevään aikana. Tulossa on kolmen webinaarin sarja yli viisikymppisille. Luvassa on niin vinkkejä, työkaluja kuin oivalluksiakin työnhaun tueksi.