Hyppää pääsisältöön

Uralla kehittyminen ja eteneminen

Ihmiset videopuhelussa

Uralla kehittyminen ja eteneminen

Jäsenenä saat konkreettisia neuvoja henkilökohtaiselta uravalmentajalta. Valmennuksen avulla menestyt urallasi, osaat tuoda osaamisesi esiin ja olet varautunut myös yllättäviin muutoksiin. Kun tunnistat osaamisesi, vakuutat muutkin siitä helpommin.

Mietitkö, missä yrityksissä työhyvinvointi olisi hyvällä tolalla tai mitä sinun kannattaa pyytää palkkaa? Tutustu tutkimuksiimme ja laskureihimme ja ota yhteyttä prolaiseen alasi asiantuntijaan keskustellaksesi aiheesta, tiukkaan tutkimustietoon nojaten. Mietitkö uutta työpaikkaa? Saat käyttöösi myös Työpaikkatutkan, joka auttaa sinua löytämään omat mahdollisuutesi työpaikkojen ja tehtävänimikkeiden viidakosta.
Henkilökohtainen sparraus uravalmentajalta

Tarjoamme käyttöösi henkilökohtaisen uravalmentajan, jolta saat luottamuksellisia ja konkreettisia neuvoja työurasi eri vaiheissa. Voitte keskustella esimerkiksi osaamisesi parantamisesta, työn ja muun elämän yhteensovittamisesta, sparrata kehityskeskusteluun tai parannella CV:täsi. Jos etsit uutta työtä, neuvomme miten loistat työnhaussa ja mistä löydät työpaikkoja. Valmennus tapahtuu puhelimitse tai netissä.

Tukea työmotivaatioon tai urasuunnitteluun
Valmistautuminen yt-neuvotteluihin: Valmiina työnhakuun työnhakustrategialla!
LinkedIn ja hissipuhe kuntoon, näin löydät piilotyöpaikat
37-vuotias Johanna sai apua uravalmentajalta
Valmennus oli huippupalvelua!
37-vuotias Johanna halusi pohtia valmentajan kanssa häntä houkutelleen työpaikan hakemista ja sitä, miten hän toisi parhaat puoleensa esiin. Valmentajalta Johanna sai kannuststa ja hyviä neuvoja, jopa vastauksia kysymyksiin, joita hän ei osannut itse kysyäkään. Varmana omasta osaamisestaan, Johanna haki uutta tehtävää ja eteni urallaan.

Klikkaa käyntiin oma Työpaikkatutkasi

Työpaikkatutka on jäsenenä sinulle ilmainen palvelu, joka auttaa sinua löytämään omat mahdollisuutesi työpaikkojen ja tehtävänimikkeiden viidakosta.  Se kannattaa ottaa käyttöön, jos olet työpaikkaa vailla tai pohdit seuraavaa askelta urallasi. Saat valitsemiesi ehtojen perusteella sinulle sopivia työpaikkaehdotuksia säännöllisesti sähköpostiisi.

Puhelin ja jäsenkortti
Jäsennumero
Ota esiin jäsennumerosi muovisesta tai sähköisestä jäsenkortistasi.
Proplus-ikoni
Proplus
Kirjaudu henkilökohtaisella jäsennumerollasi Proplussaan.
Tutka käynnissä
Aktivoi
Klikkaa tutkan kuvaketta Proplussassa ja määrittele omat hakuehtosi.
Vihreitä kristalleja, timantteja, murska
Tiukkaa dataa päätöstesi ja neuvottelujesi tueksi
Vihreitä kristalleja, timantteja, murska

Mietitkö esimerkiksi, voisitko jo pyytää palkankorotusta tai miten sen perustelisit? Mitä muut samanlaisissa tehtävissä tienaavat? Palkkalaskureidemme avulla selvität, mitä sinun kannattaa pyytää palkkaa eri aloilla tai eri puolella Suomea. Tai pohditko, missä yrityksissä työhyvinvointi olisi hyvällä tolalla ja työssä viihtyisi? Sekin selviää tutkimuksistamme.

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Image
Pron tasa-arvoasiantuntija Tanja Lehtoranta haastattelee Pro Goes Future -sarjassa
ProTV
Julkaistu 08.03.2021
Suomalainen perhe on paljon muutakin kuin 1,84 lasta ja kaksi eri sukupuolta olevaa vanhempaa, jotka asuvat rivitalossa ja ulkoiluttavat kultaista noutajaa. Miten se vaikuttaa työhön? Entä miksi yksinasuvien hoivavastuuta ei tunnisteta? Pron tasa-arvoasiantuntija Lehtorannan haastattelussa Anna Moring Monimuotoiset perheet -verkostosta.
Kuva: Shutterstock
Julkaistu 08.03.2021
Korona-pandemia on osoittanut, että hoivavastuu jakautuu epätasaisesti perheissä. Ratkaisuksi kehitelty omaishoitovapaa on palkaton, eikä siksi lisää tasa-arvoa, toteaa STTK kansainvälisenä naistenpäivänä.
Image
Kädessä on kynä, jolla kirjoitetaan muistiinpanoja.
Julkaistu 05.03.2021
Laita työnhakusi kuntoon kevään aikana. Tulossa on kolmen webinaarin sarja yli viisikymppisille. Luvassa on niin vinkkejä, työkaluja kuin oivalluksiakin työnhaun tueksi.
Pro on ammattiliitto, jonka jäsenet etenevät urallaan
Liity meihin!

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Hydrogeelipalloja
Selaa kaikkia jäsenetuja

Pron jäsenenä asiantuntijamme auttavat työpaikalla, neuvotteluissa ja oikeudessakin. Saat apua myös vapaa-aikaan tai yrityksen perustamiseen liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Autamme sinua etenemään urallasi. Kattavat vakuutukset ja tuki työttömyysaikana ovat myös käytössäsi silloin, kun niitä tarvitset.

Risteilyaluksen kansi, Silja, Eckerö  tai Viking Line
Risteilyt jäsenetuhintaan

Varaa risteily ja lomaile laineilla jäsenhinnalla! Prolaisen risteilyedut kaudesta, laivayhtiöstä ja reitistä riippuen jopa 50 % päivän hinnasta!

Tallinkin ja Siljan kanta-asiakasohjelman, saat veloituksetta suoraan Silver-tasolle!  Tarkista ajantasaiset alennustiedot ja laivayhtiökohtaiset varausohjeet Pron mobiilisovelluksesta tai alta.

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Sinua voisi kiinnostaa myös vapaa-ajan alennukset

Varaa loma jäsenetuhintaan! Alennukset voimassa niin hotelli- kuin loma-asuntomajoituksessakin. Kohteita löytyy Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassakin. Lähtisitkö löytöretkelle aivan uuteen paikkaan vai luottaisitko vanhaan tuttuun suosikkiin?