Hoppa till huvudinnehållet

Förbundets personal är på utbildning – telefonlinjerna är stängda på torsdag

Sankaluurit ovat pöydällä.
Telefonjourerna för medlemsärenden och -förmåner, anställningsfrågor samt arbetsgivarnas inkassering är stängda på grund av personalutbildning torsdagen den 10 november.

Förbundets personal är på utbildning – telefonlinjerna är stängda på torsdag

Publicerad 15.09.2022 kl. 15:15
Nyheter

I medlemsärenden betjänar Onnibotti på vår webbplats. Du kan lämna en kontaktbegäran eller behändigt sköta dina ärenden med elektroniska blanketter. Du kan också sända e-post till adressen [email protected] eller lämna en servicebegäran i Proplus.

I ärenden gällande anställnings- och tjänsteförhållanden hittar du svar på de vanligaste arbetslivsfrågorna i Arbetslivets informationsbank på vår webbplats. Du kan också ta kontakt med den elektroniska blanketten på vår webbplats eller lämna en servicebegäran i Proplus.

I ärenden om arbetsgivarnas inkassering kan man sända e-post till adressen [email protected]