Liiton henkilökunta kouluttautuu - puhelinlinjat ovat kiinni torstaina

Sankaluurit ovat pöydällä.
Jäsenasiat ja jäsenedut päivystyksen, työsuhde- ja virkaehtopäivystyksen sekä työnantajaperinnän  päivystyslinjat ovat suljettuna henkilökunnan koulutuksen vuoksi torstaina 10. marraskuuta.

Liiton henkilökunta kouluttautuu - puhelinlinjat ovat kiinni torstaina

Julkaistu 10.11.2022 klo 06:00

Jäsenasioissa Onnibotti palvelee verkkosivuillamme. Voit jättää yhteydenottopyynnön tai hoitaa kätevästi asioitasi sähköisillä lomakkeilla. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai jättää palvelupyynnön Proplussan jäsenpalvelukanavalla.

Työsuhde- ja virkaehtoasioissa Työelämän tietopankista löydät helposti vastaukset yleisimpiin työelämäkysymyksiin tai voit ottaa yhteyttä sähköisen lomakkeen kautta, jonka löydät verkkosivultamme tai jättää palvelupyynnön Proplussan palvelukanavalla.

Työnantajaperinnän asioissa voi lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected].