Hoppa till huvudinnehållet

Inga framsteg idag i planerings- och konsultbranschens kollektivavtalsförhandlingar

Tes-neuvottelut jatkuvat
Fackförbundet Pros kollektivavtalsförhandlingar för planerings- och konsultbranschen fortsatte idag 20.12. Parternas syn på löneuppgörelsen har inte närmat sig varandra. Förhandlingarna fortsätter tisdag 28.12.

Publicerad 20.12.2021 kl. 17:11
Nyheter

Fackförbundet Pros och Teknologiindustrins arbetsgivares förhandlare träffades igen i måndags 20.12. För löneuppgörelsens del är parternas ståndpunkter fortfarande långt från varandra. Pros målsättning är att medlemmarnas köpkraft täcker minst ökningen av levnadskostnader.

Parterna fortsätter förhandlingarna tisdag 28.12.