Hoppa till huvudinnehållet

Kännbara förmåner i Levi för Pros medlemmar

Lapsi ja aikuinen, lumienkelit, talvi
Med Pros medlemskort får du 40 procent rabatt på alla rumstyper i Levi Hotel Spa och Design Hotel Levi och därtill rabatt på spabiljettens pris.

Kännbara förmåner i Levi för Pros medlemmar

Publicerad 20.10.2021 kl. 15:43
Bild Shutterstock

Levi Hotel Spa har 17 bassänger och familjens minsta plaskare har egna grunda bassänger. Medlemmarna får rabatt 2 €/person på spabiljetten från 1.11. Det är en familjeförmån, så rabatten fås också på spabiljett för barn.

Som medlem i Pro övernattar du på hotellen 40 % billigare än normalpris. I närheten av receptionen finns liftkortsautomat, så det är lätt att köpa liftkort. Också restaurang Kekäle öppnar sina dörrar vintersäsongen 2021–2022.

Ändringar i parkering

Det blir betald Pysäköintiturvas parkering på hela Levi Hotel Spas område från 1.11.2021 .  Med den fredar man hela området för de egna kundernas parkering. Kunder som är inkvarterade i hotellet uppger registernumret i receptionen och parkeringen är då gratis. Spakunder som är Pro-medlemmar får ett extra avdrag (-2 euro) på parkeringsavgiften i samband med köp av spabiljett, genom att visa pågående parkering i applikationen.

Boka inkvartering med koden PROJASEN på levihotelspa.fi  eller  www.designhotellevi.fi .