Hyppää pääsisältöön

Pron jäsenille tuntuvia etuja Levillä

Lapsi ja aikuinen, lumienkelit, talvi
Pron jäsenkortilla majoitut kaikissa Levi Hotel Span ja Design Hotel Levin huonetyypeissä 40 prosentin alennuksella ja lisäksi saat alennusta kylpylälipun hinnasta.

Pron jäsenille tuntuvia etuja Levillä

Julkaistu 20.10.2021 klo 14:17
Kuvaaja Shutterstock

Levi Hotel Spassa on 17 allasta, perheen pienimmille polskijoille on omat matalat altaat. Jäsenet saavat kylpylälipusta alennusta 2 € / henkilö 1.11. lähtien. Etu on perhekohtainen, joten alennus tulee myös lapsen kylpylälipusta.

Pron jäsenenä majoitut hotelleissa 40 % normaalihintaa edullisemmin. Hotellissa vastaanoton läheisyydessä on hissilippuautomaatti, joten hissiliput saa ostettua helposti.  Myös ravintola Kekäle avaa ovensa talvikaudella 2021–2022.

Muutoksia pysäköintiin

Koko Levi Hotel Span alueella aloittaa 1.11.2021 Pysäköintiturvan maksullinen pysäköinti. Tällä rauhoitetaan koko alueella pysäköinti omille asiakkaille. Hotellissa majoittuvat asiakkaat (rekisteritunnukset) syötetään vastaanotossa koneelle ja pysäköinti on maksutonta. Kylpylän prolaiset asiakkaat saavat kahden tunnin pysäköinnin lisähyvityksen (-2 euroa) kylpylälipun oston yhteydessä näyttämällä käynnissä olevaa pysäköintiä sovellukselta.

Varaa majoitus koodilla PROJASEN www.levihotelspa.fi ja www.designhotellevi.fi