Hoppa till huvudinnehållet

Pro flyttar på fredag – betjäningsnumren svarar igen på måndag

Fackförbundet Pros huvudkontor och Helsingfors regionkontor samt Arbetslöshetskassan Pro flyttar i början av juni från Gräsviken till Fiskehamnen. Telefonbetjäningslinjerna är stängda hela dagen på fredag och det förekommer avbrott i Proplus.

Pro flyttar på fredag – betjäningsnumren svarar igen på måndag

Publicerad 28.05.2020 kl. 09:05
Nyheter

Pro Medlemsärenden

Fackförbundet Pros huvudkontor i Helsingfors och Arbetslöshetskassan Pro flyttar den 1 juni från Gräsviken till Fiskehamnen, till adressen Verkstadsgatan 13 A, 00580 Helsingfors. I samband med flyttningen är förbundets och kassans telefonbetjäningslinjer stängda fredagen den 29 maj, men vi svarar i telefon igen måndagen den 1 juni.

Avbrott i E-tjänsten

Det förekommer avbrott i Fackförbundet Pros Proplus-sajt och Arbetslöshetskassan Pros e-tjänst på fredag.

Ta kontakt per e-post eller direkt till de sakkunniga

På fredag kan du sända oss e-post, vara i kontakt till Pro via mobilapplikationen eller fylla i blanketten för problem i anställnings- eller tjänsteförhållande. Du kan också ta direkt kontakt till sakkunniga per telefon.

Se video (på finska) om planeringen av Pros nya utrymmen

[video:www.youtube.com/watch?v=osDcumIf0Fs width:460 height:284]