Hoppa till huvudinnehållet

Röstningen i Pros representantskapsval har upphört

Röstningen i Pros representantskapsval upphörde i fredags klockan 16. Centralvalnämnden behandlar valets resultat tisdagen den 8 september.

Röstningen i Pros representantskapsval har upphört

Publicerad 07.09.2020 kl. 11:07
Nyheter

Pro Nyheter

Röstningen i Pros representantskapsval upphörde i fredags den 4 september klockan 16. Totalt var 218 personer nominerade i valet, av vilka Pro-medlemmarna fick välja hundra ordinarie ledamöter till Pros representantskap.

Förbundets centralvalnämnd sammanträder för att behandla valets resultat tisdagen den 8 september. Om valresultatet meddelas först till kandidaterna och därefter publiceras informationen på förbundets sidor.

Fackförbundet Pros organisationschef Pasi Nieminen tackar kandidaterna och dem som röstat.