Elintarvikealan tes-neuvottelut jatkuvat ensi viikolla

neuvottelutilanne
Ammattiliitto Pron elintarvikealan toimihenkilöiden tes-neuvotteluita jatkettiin tänään 18. helmikuuta. Neuvotteluissa on käsitelty perusteellisesti osapuolten tavoitteita, muutama asiakokonaisuus on vielä ratkaisua vailla.

Elintarvikealan tes-neuvottelut jatkuvat ensi viikolla

Julkaistu 18.02.2022 klo 16:16

Pron elintarvikealan neuvottelukunta kokoontui tiistaina 15.2. käsittelemään neuvottelutilannetta. Neuvottelijat saivat kokoukselta evästystä tämän päivän neuvottelupöytään.

–  Tämän päivän neuvotteluissa auki jäi vielä muutama asiakokonaisuus, joista toivottavasti tiistain neuvottelussa pääsemme yhteisymmärrykseen, neuvottelukunnan puheenjohtaja Johanna Renlund ja varapuheenjohtaja Jaakko Nenonen toteavat.

Keskustelut sopimuskauden pituudesta ja palkkaratkaisun osalta aloitettiin osapuolten kesken tänään.

Neuvotteluita jatketaan tiistaina 22. helmikuuta.