Hyppää pääsisältöön

Haemme kahta lakimiestä

Etsimme nyt kahta työoikeuteen ja oikeudenkäynteihin perehtynyttä lakimiestä toistaiseksi voimassa olevaan ja määräaikaiseen työsuhteeseen. Hae viimeistään 11. huhtikuuta 2021.

Haemme kahta lakimiestä

Julkaistu 26.03.2021 klo 12:14
Uutiset

Etsimme kahta työoikeuteen ja oikeudenkäynteihin perehtynyttä lakimiestä hoitamaan oikeudenkäyntejä, jäsenistön riita-asioita ja jäsenneuvontaa. Lakimiehen tehtäviin kuuluu myös henkilökunnan neuvontavastuu ja jäsenille suunnattu koulutus.

Tarjolla Prossa:

1. Toistaiseksi voimassa oleva lakimiehen tehtävä, aloitusajankohta syyskuu 2021
2. Määräaikainen perhevapaan sijaisuus, aloitusajankohta 15.–31.5.

Työntekopaikka voi molempien lakimiesten osalta olla Helsingin Kalasatamassa huippuhienoissa uusissa tiloissamme, tai työtä voi tehdä vaihtoehtoisesti myös muissa toimipisteissämme joko Tampereella, Turussa, Lappeenrannassa, Oulussa, Kuopiossa, Lahdessa, Jyväskylässä tai Seinäjoella.

Tarjoamme sinulle hienon mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisessa ja merkityksellisessä tehtäväkentässä, jossa on mahdollista kasvaa työ- ja virkaehtosopimusten monialaosaajaksi. Työkulttuurimme pohjautuu vahvasti ammattiylpeyteen – työtä tehdään suurella sydämellä ja jäsenen etu aina päällimmäisenä mielessä. Ammattiliiton palveluksessa työskentelee noin 150 henkilöä ja lähimpään työyhteisöösi kuuluvat muut liiton lakimiehet sekä sektoreiden ja alueiden asiantuntijat.

Ketä etsimme?

Sinulla on vähintään kolme vuotta valmistumisen jälkeistä relevanttia työkokemusta oikeudenkäynneistä ja työoikeudesta sekä riitojen ratkaisusta. Etsimämme henkilöt kokevat erilaisten selvitystöiden tekemisen omakseen, sitoutuvat jäsenen asioihin ja osaavat hahmottaa juridiset kysymykset jäsenen edun kannalta. Monialaliittona neuvottelemme yhteensä noin 80 eri alan työ- ja virkaehtosopimusta, joten aiempi TES-osaaminen ja työehtosopimus- sekä liittomaailman tunteminen katsotaan hakijalle suureksi eduksi.

Tehtäväkenttä on monipuolinen, joten odotamme kykyä johtaa omaa työtä. Tarvitset myös erinomaiset vuorovaikutustaidot niin kirjallisesti kuin suullisesti. Menestyt asiantuntijana, joka haluaa työskennellä yhteistä päämäärää kohti liiton arvojen mukaisesti ja edistää miellyttävää työkulttuuria koko työyhteisössä.

Hakijoilta odotetaan:

• Oikeustieteellistä loppututkintoa
  • Vähintään kolme vuotta valmistumisen jälkeistä oikeudenkäyntikokemusta
  • Asiantuntemusta työoikeudesta
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja niin kirjallisesti kuin suullisesti
  • Aikaansaavaa asennetta sekä oma-aloitteista ja itsenäistä työskentelyotetta.

Katsomme eduksi:

• Aiemman työkokemuksen lakimiestehtävistä liitossa
  • Työehtosopimusjärjestelmän tuntemuksen
  • Sujuvan englannin ja ruotsin kielen taidon
  • Koulutusosaamisen

Lakimieheksi Ammattiliitto Prolle?

Meillä sinua odottaa itsenäinen ja haastava tehtäväkenttä, minkä lisäksi saat kokeneen lakimiestiimin tuen työllesi. Pääset osaksi arvokeskeistä, sitoutunutta ja mukavaa työyhteisöä. Tarjoamme myös joustavat työajat, kilpailukykyisen palkkauksen ja erinomaiset työsuhde-edut. Meillä on käytössä joustava työaikaliukuma, joten työajan käyttö on sovitettavissa omaan elämäntilanteeseen sopivaksi. Suhtaudumme positiivisesti etätyöhön myös tilanteen palautuessa normaalioloihin.

Katso lisätiedot ja jätä hakemus 11. huhtikuuta 2021 mennessä.