Kotimaa kutsuu: Holiday Clubin alkuvuoden 2021 lomat varattaviksi

imatrankoski
Ole paikalla 6.10. kello kymmenen, jos mielit varata haluamasi Pron jäsenetuloman Holiday Clubin kohteisiin alkuvuodelle 2021. Nyt varattaviksi tulevat viikot 2–22.

Kotimaa kutsuu: Holiday Clubin alkuvuoden 2021 lomat varattaviksi

Julkaistu 24.09.2020 klo 07:45
ProStoori

Nyt, kun ulkomaan matkailu on minimissä, voi lähteä kotimaan löytöretkelle aivan uuteen paikkaan – tai luottaa vanhaan tuttuun suosikkiin.

Holiday Club -kohteita on ympäri Suomen jokaiseen makuun. Pron jäsenet voivat varata lomia jäsenetuhintaan niin hotelli- kuin loma-asuntomajoituksessa.

Lisätietoja Holiday Clubin lomaeduista sekä hakuohjeet Pron jäsenille löytyvät Holiday Clubin palvelusta osoitteessa: https://www.holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu/pro/. Palveluun kirjaudutaan näillä tunnuksilla: Käyttäjänimi: PRO ja salasana: prolomat.

Palvelu saattaa ruuhkautua ajoittain.

Huomaathan, että hissilippujen kauden 2020–2021 haku alkaa jo 1.10. ja päättyy 1.11.2020.

Tule Saimaan Rauhaan

Kaakon kulmalla, Saimaan rannalla sijaitsee Holiday Club Rauha, jossa voi majoittua joko kylpylähotellissa tai loma-asunnoissa. Rauhassa on tekemistä jokaiseen makuun, oli kyse sitten Angry Birds Activity Park -sisäleikkipuistosta, kylpyläosaston hoidoista tai vain järvimaiseman ihailusta.

Majoittua voi kylpylähotelliin tai mukavasti uusiin, tasokkaisiin loma-asuntoihin tai kylpylähotellin läheisyydessä oleviin Villas-huoneistoihin.

Laaja latuverkosto mahdollistaa hiihdon harrastamisen. Hiihtoladuille pääset suoraan hotellilta, ja hiihtolenkit sujuvat mainiosti Holiday Club Saimaan ympäristön upeissa järvimaisemissa. Reilun 20 kilometrin päässä sijaitsee kaksi laskettelukohdetta, Ruokolahden Freeski ja Joutsenon Myllymäki. Golfkausi jatkuu myös talvella, sillä Holiday Club Saimaalla on käytössä lajin talviharjoittelukeskus. Kymmenen kilometrin päässä pääsee ihailemaan kuuluisan Imatrankosken kuohuja.

Tulemme ehdottomasti takaisin ensi talvena, meillä oli mahtava kokemus.

Nauti rannikon maisemista

Sokkeloinen Tammisaaren saaristo lahtineen ja hiekkarantoineen ja kaukaisine horisontteineen on yksi maamme upeimmista merialueista.

Luonnon kauneudesta voi nauttia Kopparön virkistysalueella, jonne on Pron jäsenten käyttöön valmistunut kuusi uutta loma-asuntoa entisten lisäksi kesän 2020 aikana. Uusissa loma-asunnoissa on merinäköala ja laadukas, nykyaikainen varustelu. Liiton omista lomakohteista saa lisätietoja Proplussasta.

Siuntiolainen Arja Viitala vietti lomaa elokuussa uudessa loma-asunnossa, ja ihastui ikihyviksi varustelutasoon. Esimerkiksi kuivaava pesukone on luonnossa liikkuvalle mahtava juttu.

– Tulemme ehdottomasti takaisin ensi talvena, meillä oli mahtava kokemus, hän sanoo.

Kopparössä voi nauttia täydellisestä hiljaisuudesta luonnon helmassa tai harrastaa aktiivisuutta vaativia vesilajeja. Talvella kuljetaan jäällä lumikengillä tai hiihtäen.

Kopparön virkistysalueelle pääsee kulkemaan Skåldön lautalla. Saari sijaitsee kymmenen kilometriä Tammisaaren vanhasta kaupungista etelään.

Kopparön uusilla lomamökeillä saa nauttia omasta rauhasta ja merinäköalasta.

Ruukkiin tai kansallispuistoon Meri-Teijon maisemissa

Kesän 2020 kuvavirrassa näkyi monta somepäivitystä Mathildedalin kauniilta ruukkialueelta. Sieltä löytyy pieniä puoteja, ravintoloita ja kahviloita sekä paljon vanhan ruukin historiaa. Ruukin läheisyydessä sijaitsee Meri-Teijon loma-alue ja kansallispuisto upeine luontoreitteineen. Meri-Teijossa sijaitsevat Pron jäsenten varattavissa olevat loma-asunnot kätevän matkan päässä ruuhka-Suomesta, Salon kaupungin alueella.

Meri-Teijo on luonnonrauhaa rakastavien kohde, jossa on loistavat ulkoilumahdollisuudet ympäri vuoden. Talviaikaan seudulla voi muun muassa harrastaa murtomaahiihtoa ja retkiluistelua. Lisäksi alueella on laskettelukeskus. Kesäisin voi liikkua selkeästi opastetuilla retkeilypoluilla, pelata golfia, meloa tai vaikka suppailla.

Lisätietoja lomakohteista

• Lisätietoja Holiday Clubin lomaeduista ja hauista löytyy Holiday Clubin palvelusta, jonne kirjaudutaan näillä tunnuksilla: Käyttäjänimi: PRO ja salasana: prolomat, osoitteessa: https://www.holidayclubresorts.com/fi/yrityspalvelu/pro/

• Lisätietoja Pron omista lomakohteista löytyy Proplussasta.

Holiday Clubin peruutusehdot

Jos sairastuu tai loman joutuu perumaan muusta syystä, ovat voimassa Pron normaalit peruutusehdot. Mikäli koronavirustilanne muuttuu radikaalisti, voi liitto harkita poikkeusperuutusehtoja.

• Lomaviikon voi peruuttaa täysin kustannuksitta vain ennen varausmaksun (50 €) eräpäivää. Mikäli peruutus tehdään 30–14 vuorokautta ennen lomaviikon alkua, palautetaan puolet maksetusta loppulaskusta. Mikäli peruutus tehdään myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen lomavarauksen alkua, maksu peritään kokonaisuudessaan.

• Sairastapauksissa toimittamalla lääkärintodistuksen palautetaan maksettu loppumajoitusmaksun osuus. Sairastapaukseen liittyvä peruutus koskee lomanvaraajaa tai hänen samassa taloudessa asuvaa oman perheensä jäsentä.

• Maksettua varausmaksua (50 €) ei peruutustapauksissa palauteta, vaan se pidätetään aina.