Hyppää pääsisältöön

Maksatko itse jäsenmaksusi? Viitenumero on tulossa sähköpostitse

Hymyilevä nainen työskentelee tietokoneella.
Jos työnantaja ei peri jäsenmaksua suoraan palkastasi, tarvitset maksamiseen viitenumeron. Jäsenmaksun viitenumero on tulossa lähipäivinä sähköpostitse itse jäsenmaksunsa maksaville.

Maksatko itse jäsenmaksusi? Viitenumero on tulossa sähköpostitse

Julkaistu 14.01.2022 klo 10:24
Uutiset

Itse jäsenmaksunsa maksavien maksukäytäntö uudistuu. Lähipäivien aikana itse maksaville tulee sähköpostitse yksi viitenumero, jolla jäsenmaksun voi maksaa kuukausittain. Jäsenmaksu kohdistuu sille kuukaudelle, jonka aikana se maksetaan. Jatkossa ei tarvita enää eri viitteitä eri kuukausille vaan sama viitenumero on käytössä koko vuoden.

Jäsenmaksuviite lähetetään tammikuun viikoilla kaksi ja kolme. Jos viestiä ei kuulu sähköpostiisi, tarkistathan roskapostilaatikkosi. Jos jäsentiedoissasi ei ole voimassa olevaa sähköpostia, saat viitenumeron kirjeenä.

Jäsenmaksun eräpäivä on jokaisen kuukauden viimeinen päivä. Jos haluat maksaa useamman kuukauden jäsenmaksun kerralla, tilaa viitteitä tästä.

Monta tapaa maksaa jäsenmaksu itse

Jos työnantaja ei peri jäsenmaksua suoraan palkastasi, voit maksaa jäsenmaksun kätevästi verkkopankkimaksuna Pron mobiilisovelluksessa tai Proplussassa. Voit hoitaa jäsenmaksun myös eLaskulla verkkopankissasi.

Pron jäsenmaksun voit vähentää verotuksessa. Ilmoitamme tiedot suoraan verottajalle.