Millaista toimihenkilötöissä oikeasti on?

Pron jäsen, vastaa työympäristö- ja hyvinvointi -tutkimukseen. Vastaajien kesken arvotaan miniläppärit.

Millaista toimihenkilötöissä oikeasti on?

Julkaistu 16.06.2014 klo 15:40

kuva:Shutterstock

Pro Uutiset

Millaisissa oloissa toimihenkilöt työskentelevät? Mitä ovat riskit ja onnistumiset toimistoissa ja tehtaissa? Ammattiliitto Pro avasi vuoden 2012 Työympäristö ja hyvinvointi -työmarkkinatutkimukseen kakkososan prolaisten vastauksia varten.

Käytä tutkimukseen vartti, ja elokuussa kerromme tutkittua tietoa oman alasi töistä. Samalla näkemyksesi suomalaisesta työelämästä kartuttaa tietopankkia, jota liitto tarvitsee toimihenkilöiden työolojen parantamiseen.

Pro tutkii hyvinvointia työssä ja kysyy työpaikan ihmissuhteista. Kysely täydentää joulukuussa–tammikuussa toteutettua palkkatutkimusta.

Jaossa miniläppäreitä

Tutkimukseen osallistuneiden kesken Pro arpoo 10–20 miniläppäriä, joiden arvo on 200 euroa. Lisäksi arvotaan sata 15 euron arvoista usb-muistitikkua.

Arvontaan osallistuvat kaikki yhteystietonsa kyselyn lopussa ilmoittaneet. Vastausaika päättyy 13. toukokuuta.

Kysely on tarkoitettu kaikille Pron työikäisille tai työmarkkinoiden käytettävissä oleville jäsenille, nykyiseen työtilanteeseen tai sopimusalaan katsomatta.

Vain vastaamalla voit vaikuttaa.

Suomenkielinen linkki kyselyyn avautuu tästä.

Ruotsinkielinen linkki kyselyyn avautuu tästä.

Aiempien tutkimusten tuloksia uutisoitu:

19.3.2012 Vuokratyöläinen huono-osainen kaikilla mittareilla

15.3.2012 Kaksi miljoonaa ylityötuntia suomalaiselle teollisuudelle