Neuvottelutuloksia viestintäaloille

Neuvottelijat kättelevät
Viestintäalan toimihenkilöiden ja teknisten toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluissa saatiin neuvottelutulokset tänään maanantaina 27. helmikuuta 2023.

Neuvottelutuloksia viestintäaloille

Julkaistu 27.02.2023 klo 14:05
Kuvaaja Shutterstock

Viestintäalan toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluissa saatiin neuvottelutulos tänään.

— Neuvottelutulos menee seuraavaksi hallintojen käsittelyyn. Sopimuksen sisällöstä tiedotetaan, kun se on hyväksytty kaikkien työehtosopimusosapuolten osalta, sopimusalavastaava Mikko Honkanen kertoo.

Viestintäalan toimihenkilöiden sopimuksesta neuvottelevat Ammattiliitto Pro ja Teollisuusliitto yhdessä työnantajien Medialiiton kanssa.

Neuvottelutulos viestintäalan teknisille toimihenkilöille

Ammattiliitto Pro ja Medialiitto saavuttivat neuvottelutuloksen myös viestintäalan teknisten toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluissa tänään alkuillasta. Neuvottelutulos käsitellään vielä hallinnoissa ennen sen hyväksymistä työehtosopimukseksi.

Uutista on päivitetty 27.2. kello 19.40 teknisten toimihenkilöiden neuvottelutuloksella