Oletko ehdolla kuntavaaleissa? Luo itsellesi ehdokassivu Pron verkkosivustolle

Suomen kartta
Kuntiin valitaan uudet päättäjät tänä keväänä. Pro tukee ehdokkaana olevien jäsentensä kuntavaalikampanjointia tuomalla ehdokkaat ja liiton jäsenet yhteen.

Oletko ehdolla kuntavaaleissa? Luo itsellesi ehdokassivu Pron verkkosivustolle

Julkaistu 03.03.2021 klo 11:13
Kirjoittanut
Ammattiliitto Pro
Kuvaaja Shutterstock

Pron ehdokkaat voivat luoda oman ehdokassivun Pron verkkosivuille. Ohjeet sivun täyttämiseen löydät jäsenkirjeestä, joka on lähetetty kaikille jäsenille 3.3.2021. Myös Pron seniorit ovat saaneet jäsenkirjeen. Ehdokkaat julkaistaan osoitteessa www.proliitto.fi/kuntavaalit

Kannustamme kaikkia jäseniämme äänestämään Pron kuntavaaliehdokkaita!

Jos et ole saanut jäsenkirjettä, otathan yhteyttä jäsenpalveluihin

Pron kuntavaali-illat verkossa

Järjestämme neljä kuntavaali-iltaa, joissa kuntavaaliehdokkaamme pääsevät keskustelemaan Pron kuntavaaliteemoihin liittyvistä kysymyksistä. Kuntavaali-illat striimataan verkkoon ja julkista keskustelua voi seurata kuka tahansa. Kuntavaaliehdokkaille lähetetään tilaisuuksiin henkilökohtainen kutsu, joten seuraathan sähköpostiasi!

Kuntavaali-illat ovat siirtyneet toukokuulle, koska vaalipäiväkin on siirtynyt. Imoitamme uudet päivämäärät lähiaikoina Pron verkkosivuilla.