Osallistu lomaviikkoarvontaan: alkuvuoden 2019 Holiday Club -lomat haussa nyt

Pron jäsenien viikkolomahaku Holiday Club -kohteisiin alkaa 24.9. Kohteiden joukossa on muun muassa niin kesä- kuin talvimatkailuun sopiva Holiday Club Saimaa.

Osallistu lomaviikkoarvontaan: alkuvuoden 2019 Holiday Club -lomat haussa nyt

Julkaistu 12.09.2018 klo 08:27
ProStoori
Kirjoittanut
Verna Julkunen

– Olen osallistunut monesti lomaviikkojen arvontaan, ja ennen tätä kertaa käynyt muun muassa Saariselällä ja Vuokatissa Holiday Club -kohteissa hiihtolomalla, kertoo POP-pankissa työskentelevä Erja Raunio.

Koski Tl:ssä asuva Raunio vietti viikon Itä-Suomessa, Holiday Club Saimaan Helmessä Imatralla miehensä ja tuttavapariskunnan kanssa kesällä 2018.

–Etsiskelin kohteista Kolia, mutta sitten löysin tämän, Raunio sanoo.

Uusi lomahuoneisto Saimaan järvimaisemissa tarjosi todella hienot puitteet lomalle, ja varustelutaso oli huoneistossa viimeisen päälle.

Viikko kului Saimaassa uiden, pyöräillen ja kauniista maisemista nauttien. Kylpylän monipuolisia palveluja Raunio seurueineen ei tällä kertaa käyttänyt – hellekesänä kun järvivesikin oli mukavan lämmintä.

Reissuun kuului retki niin Imatran keskustaan kuin Lappeenrantaankin, Imatralle tie vei polkien, Lappeenrantaan tutustuttiin autoreissulla. Siellä ohjelmaan kuului myös kesäteatterikäynti.

– Kesäinen Lappeenranta on todella kaunis, hän sanoo.

Hän arvelee, että tekemistä järvimaisemista löytyisi myös talvilomailijalle, esimerkiksi latupohjaa maisemista löytyi.

Hakutiedot ensi vuodelle mobiilisovelluksesta ja Proplussasta

Syyskuun 24. päivä hakuun tulevat lomaviikot 2–22 vuodelle 2019 niin Holiday Club Saimaahan kuin muihinkin Pron jäsenten käytössä oleviin Holiday Club -kohteisiin.

Pron jäsenenä voi osallistua sekä lomaviikkojen että hissilippujen hakuun 24.9. alkaen. Haku päättyy 22.10.2018, ja lomaviikot arvotaan hakijoiden kesken 25.–26.10.2018. Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet loma-ajankohdat tulevat varattaviksi 6.11.2018 klo 10.

Ammattiliitto Pro -mobiilisovelluksesta löytyy lisätietoa kohdasta: Edut ja alennukset > Holiday Club -lomaviikkojen sekä Hissilippujen kauden 2018-2019 haku alkaa

Proplussasta kohdasta: Jäsenyys ja jäsenedut > Etuja jäsenyydestä>Matkaedut> Holiday Clubin lomaviikot  ja Hissiliput

Hissilippuhaku käynnistyy

Hissilippujen kauden 2018– 2019 haku alkaa 24.9. ja päättyy 22.10.2018. Lippuja on saatavilla Leville, Rukalle, Ylläkselle, Saariselälle, Sallaan sekä Vuokattiin. Arvonta suoritetaan hakuun osallistuneiden kesken 25.–26.10.2018. Haku tapahtuu hakuaikana painikkeesta ”Arvonta hissiliput”. Arvonnassa voi voittaa vain yhden hissilipun ja arvonnan jälkeen voi varata kaksi ylimääräistä lippua perheenjäsenille (yht. 3 lippua/jäsen/vko)

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat tulevat varattaviksi painikkeen Vapaat hissiliput alle 8.11.2018 klo 10 alkaen. Lippujen hinnat ilmoitetaan myöhemmin.

Hissilippuja voi kaikkiaan varata maksimissaan 3 lippua / jäsen / viikko. Tietokannasta Vapaat hissiliput voi varata vain yhden lipun kerrallaa, eli samalle viikolle/samaan kohteeseen ei voi valita ostoskoriin kuin yhden lipun. Mikäli haluaa yrittää varata useampaa (max. 3 kpl), täytyy kirjautua ja varata ne yksi kerrallaan.