Hyppää pääsisältöön

Pro hakee kahta jäsenpalvelusihteeriä

rekry
Tule meille kollegaksi: haemme nyt kahta jäsenpalvelusihteeriä Kalasatamaan.

Pro hakee kahta jäsenpalvelusihteeriä

Julkaistu 20.01.2023 klo 12:26
Kirjoittanut
Pro Uutiset
Tule meille kollegaksi: haemme nyt kahta jäsenpalvelusihteeriä Kalasatamaan.

Tule meille Helsinkiin Kalasatamaan

JÄSENPALVELUSIHTEERIKSI

Tehtävänäsi on jäsenten ja potentiaalisten jäsenten neuvonta jäsenyyteen, jäsenpalveluihin ja jäsenetuihin liittyen sekä jäsen-, jäsenmaksu- ja työnantajarekisterin ylläpito ja valvonta.

Edellytämme sinulta rekisterijärjestelmien ja toimisto-ohjelmien hallintaa. Arvostamme kokemusta vastaavista tehtävistä ja järjestökokemusta sekä tehtävässä tarvittavan normiston tuntemusta. Sinulla on hyvät asiakaspalvelus- ja vuorovaikutustaidot sekä paineensieto- ja organisointikykyä. Arvostamme myös englannin ja erityisesti ruotsin kielen taitoa.

Tehtävän aloitusajankohta sovitaan myöhemmin. Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi tehtävään viimeistään 6.2.2022 klo 16.00 osoitteeseen [email protected].

Lisätietoja: Jäsenpalvelupäällikkö Sirpa Lappi p. 050 381 6849, yhteydenotot 24.1., 25.1., 31.1. ja 1.2. klo 13.00-16.00

Ammattiliitto Pro on Suomen suurimpia ammattiliittoja 120 000 jäsenellään ja STTK:n suurin yksityisalan liitto. Olemme työelämän edunvalvoja, jonka tehtävä on tukea jäsentensä toimeentuloa, osaamista ja hyvinvointia. Edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista yhteiskuntaa. Olemme monialainen ammattiliitto, joka tarjoaa yhteisön alasta, asemasta ja elämäntilanteesta riippumatta. Teemme töitä, jotta jäsenillämme menisi paremmin! Liiton toimistossa työskentelee noin 150 henkilöä.