Hyppää pääsisältöön

Pro hakee sopimusasiantuntijaa

Työskentely
Sinustako tuki jäsenillemme Tampereen ja Seinäjoen/Vaasan aluetoimistojen alueille sopimus- ja työsuhdeneuvontaan ja erimielisyysneuvotteluihin? Tule meille sopimusasiantuntijaksi.

Pro hakee sopimusasiantuntijaa

Julkaistu 18.02.2022 klo 13:55
Uutiset

Ammattiliitto Pro hakee sopimusasiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Tampereen ja Seinäjoen/Vaasan aluetoimistojen alueille. Sijoituspaikkana on lähtökohtaisesti Tampere. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan.

Sopimusasiantuntija tukee jäsenten edunvalvontaa työpaikoilla Tampereen ja Seinäjoen/Vaasan aluetoimistojen alueella, antaa sopimus- ja työsuhdeneuvontaa sekä hoitaa erimielisyysneuvotteluja. Jäsenhankinta on keskeinen osa työtehtävääsi. Lisäksi tehtäviisi kuuluu koulutus ja alueellinen vaikuttaminen.

Edellytämme hyvää työelämän, työehtosopimustoiminnan ja työoikeudellisten normien tuntemusta. Osaat esiintyä ja uskallat ottaa kontaktia ja kirjallinen viestintäsi on sujuvaa. Sosiaaliset vuorovaikutustaitosi ovat hyvät ja sinulla on kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että ryhmässä. Arvostamme luottamusmieskokemusta, kokemusta ja osaamista työehtosopimustoiminnasta ja järjestäytymisen edistämisestä, erityisesti jäsenhankinnasta. Toivomme sinulta jäsenhankinnasta myös menestyksellistä näyttöä. Lisäksi toivomme sinulla olevan AMK-tason tutkinnon tai sitä vastaavat tiedot. Arvostamme myös sosiaalisen median osaamista sekä ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lisätietoja: aluetoiminnan päällikkö Timo Nousiainen p. 040 533 2255, tavoitettavissa 1.3. klo 9.00–11.00,  7.3. klo 9.00 -11.00, 11.3. klo 9.00-11.00 ja 14.3 klo 9.00-11.00

CV ja hakemus tehtävään viimeistään 15.3.2022 klo 16.00 osoitteeseen rekry@proliitto.fi.

Ammattiliitto Pro on Suomen suurimpia ammattiliittoja 120 000 jäsenellään ja STTK:n suurin yksityisalan liitto. Olemme työelämän edunvalvoja, jonka tehtävä on tukea jäsentensä toimeentuloa, osaamista ja hyvinvointia. Edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista yhteiskuntaa. Olemme monialainen ammattiliitto, joka tarjoaa yhteisön alasta, asemasta ja elämäntilanteesta riippumatta. Teemme töitä, jotta jäsenillämme menisi paremmin! Liiton toimistossa työskentelee noin 150 henkilöä. Lue lisää täältä.