Pro palvelee kesäajassa

Kuva: Shutterstock
Kesäaika alkoi ja Pron puhelinpalvelut palvelevat soittajia arkisin kello 9 ja 14 välillä.

Pro palvelee kesäajassa

Julkaistu 22.06.2017 klo 11:39

Pro Jäseneasiat

Pron palvelut toimivat kesäaikataulun mukaan 26. kesäkuuta ja 11. elokuuta välisenä aikana. Syksyisiin palveluaikoihin siirrytään 14. elokuuta.

Koskeeko asiasi työsuhteen kiemuroita?

Prolaisten työsuhdetta koskeviin kysymyksiin vastataan numerossa (09) 1727 3442.

Työsuhdeasioissa voit soittamisen sijaan täyttää Työsuhdeongelmalomakkeen, joka löytyy yhteystiedoista tai jättää palvelupyynnön Proplussan työsuhdepalvelukanavalla www.proplus.fi.

Haluatko kysyä jäsenyydestä tai eduista?

Jäsenyysasioista ja jäseneduista neuvotaan numerossa (09) 1727 3440.

Jäsenasioissa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai jättää palvelupyynnön Proplussan jäsenpalvelukanavalla www.proplus.fi.

Sähköpostia työnantajaperintään

Oletko yrityksen palkanlaskija tai prolainen, jonka työpaikka vaihtuu? Työnantajaperinnästä saa tietoa numerossa (09) 1727 3390.

Työnantajaperinnän asioissa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Proplus on aina auki

Proplus on jäsenten virtuaalinen asiointi- ja keskustelutila. Sieltä löydät edunvalvontasi koko paletin asiantuntijoista kavereihin.Saat tietoa työsuhdeasioista, jäseneduistasi, jäsenmaksuistasi, voit muuttaa omia tietojasi ja ilmoittautua koulutuksiin sekä ottaa yhteyttä liiton asiantuntijoihin 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Proplussan palvelukanaville kirjautumiseen tarvitset käyttäjätunnuksen, joka on jäsennumerosi. Kirjaudu Proplussaan

Asiaa Työttömyyskassaan?

Jos olet jo asiakasi, voit käyttää näppärää sähköistä asiointipalvelua. Työttömyyskassa vastaa numerossa (09)1727 3444

Lataa Pron mobiilisovellus ja pidä vakuutuskortti aina mukana

Pron mobiilisovellus tarjoaa muun muassa jäsenedut, palvelut ja uutiset, kätevästi ja nopeasti. Se toimii myös sähköisenä jäsen- ja vakuutuskorttina. Sovellus on saatavissa ilmaiseksi Android-, Apple- ja Windows-älypuhelimiin sekä -tabletteihin.

Appi löytyy sovelluskaupasta nimellä Ammattiliitto Pro, kuvakkeena on Pron logo. Lataus ja käyttöönotto hoituvat helposti. Lue lisää

Pron Ruoholahden toimiston aulapalvelut on suljettu 26.6.–11.8.17.

Pro Uutiset käy heinäkuussa Suomi Areenalla ja palaa muuten kesätauolta elokuun alussa.