Pro vahvistaa lentoalojen edunvalvontaa

Lentokone
Lentoalat ovat kokeneet viime vuosina suuria muutoksia ja monissa yrityksissä käydään näiden vaikutuksesta muun muassa muutos- ja säästöneuvotteluja. Ammattiliitto Pro haluaa jatkossa olla enemmän jäsentensä apuna ja tukena muutoksissa ja on tämän vuoksi päättänyt vahvistaa lentoalojen edunvalvontaansa.

Pro vahvistaa lentoalojen edunvalvontaa

Julkaistu 13.10.2022 klo 09:25

Yhteyspäällikkö Kari Aholan vastuulle kuuluu jatkossa ITAn edunvalvonta. Karilla on vahva kokemus ammattiliittojen edunvalvonnasta ja hän on työehtosopimusneuvotteluiden rautainen ammattilainen.

Sopimusalavastaava Anne Mähönen jatkaa Ammattiliitto Pron muilla lentoalojen sopimusaloilla. (mm. Finnair tekniset toimihenkilöt, Finnair toimihenkilöt ja lentoliikenteen toimihenkilöt).