Pron palvelu laajenee jälleen: Työsuhdepalvelukanava käyttöön

Prolla on ollut vuosia erittäin hyvä puhelin- ja sähköpostityösuhdepäivystys ja olemme vastanneet jäsenten lukuisiin kysymyksiin. – Nyt tuomme tämän tiedon kaikkien meidän jäsenten saataville työsuhdepalvelukanavalle, kertoo sopimusalavastaava Totti Brunila.

Pron palvelu laajenee jälleen: Työsuhdepalvelukanava käyttöön

Julkaistu 10.02.2016 klo 07:00

[video:www.youtube.com/watch?v=EpHnmTlnPA0 width:460 height:284]

Pro Jäsenasiat

Ammattiliitto Pron palvelut laajenevat jälleen, kun työsuhdepalvelukanava aloitti helmikuun alussa toimintansa, kertoo sopimusalavastaava Totti Brunila Ammattiliitto Prosta.

– Prolla on ollut vuosia erittäin hyvä puhelin- ja sähköpostityösuhdepäivystys. Vuosien saatossa olemme keränneet paljon tietoa meille esitetyistä kysymyksistä ja nyt tuomme tämän kaikkien meidän jäsenten saataville työsuhdepalvelukanavalle.

Kirjaudu omalla jäsennumerollasi Proplussaan osoitteessa www.proplus.fi ja klikkaamalla oikealta reunasta työsuhdepalvelukanava, jatkaa Brunila.

Työsuhdepalvelukanavasta löytyy kattava tietopankki kaikkiin työsuhdeasioihin liittyviin kysymyksiin, kuten vuosilomaan, työsuhteen päättymiseen, työsopimukseen, vuorotteluvapaaseen sekä kattavat luottamushenkilöohjeet. Kanava on käytössäsi vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.

– Löydät kanavalta oppaat ja työehtosopimukset. Voit myös lähettää palvelupyynnön kanavan kautta ja saat vastauksen kysymykseesi yhden tai kahden arkipäivän kuluessa, kertoo Brunila.

Siirry työsuhdepalvelukanavalle tästä.