Tule meille assistentiksi

Työskentely
Ammattiliitto Pro hakee assistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen koulutus- ja henkilöstöasioihin Helsinkiin Kalasatamaan. Organisatorisesti tehtävä sijouttuu koulutuspalveluihin. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan.

Tule meille assistentiksi

Julkaistu 18.02.2022 klo 13:29

Assistentti hallinnoi koulutustapahtumia sähköisessä tapahtumajärjestelmässä (eTapahtuma), hoitaa koulutusten käytännön järjestelyjä ja ohjeistaa osallistujia. Verkkokoulutuksissa assistentti toimii moderaattorina. Lisäksi tehtäviisi kuuluu materiaalitilauksia, palautekyselyjen ja tarjouspyyntöjen tekemistä, korvauspäätösten tekemistä matkustamisen osalta ja laskutusta.

Henkilöstöasioissa tehtäviisi kuuluu rekrytointiin ja perehdyttämiseen liittyvät tehtävät sekä Mecpo HR-ohjelman pääkäyttäjän tehtävät. Tehtävänäsi on hoitaa henkilöstötilaisuuksien järjestelyt, henkilökunnan muistaminen ja henkilöstökyselyt. Lisäksi tiedotat henkilöstöasioista ja huolehdit henkilöstöpalvelujen sivujen ajantasaisuudesta Intrassa.

Edellytämme hyvää organisointikykyä, järjestelmällisyyttä, oma-aloitteisuutta. Sinulla on hyvät vuorovaikutus-, yhteistyö- ja asiakaspalvelutaidot. Kirjallinen viestintäsi on sujuvaa ja sinulla hyvät tietotekniset taidot. Lisäksi toivomme sinulla olevan AMK-tason tutkinnon tai sitä vastaavat tiedot sekä eTaika- ja MepcoHR-ohjelman osaamista. Arvostamme myös ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lisätietoja: koulutuspäällikkö Tiina Kiuru p. 0407793869.

Lähetä CV ja hakemus tehtävään viimeistään 15.3.2022 klo 16.00 osoitteeseen [email protected].

Ammattiliitto Pro on Suomen suurimpia ammattiliittoja 120 000 jäsenellään ja STTK:n suurin yksityisalan liitto. Olemme työelämän edunvalvoja, jonka tehtävä on tukea jäsentensä toimeentuloa, osaamista ja hyvinvointia. Edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista yhteiskuntaa. Olemme monialainen ammattiliitto, joka tarjoaa yhteisön alasta, asemasta ja elämäntilanteesta riippumatta. Teemme töitä, jotta jäsenillämme menisi paremmin! Liiton toimistossa työskentelee noin 150 henkilöä. Lue lisää osoitteessa https://www.proliitto.fi.