Yksityiselle sosiaalipalvelualalle saavutettiin neuvottelutulos

Työehtosopimusneuvottelut
Yksityisen sosiaalipalvelualan neuvotteluissa syntyi neuvottelutulos. Ylityö- ja vuoronvaihtokielto päättyy välittömästi.

Yksityiselle sosiaalipalvelualalle saavutettiin neuvottelutulos

Julkaistu 22.06.2022 klo 21:50
Kuvaaja Shutterstock

Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusneuvotteluissa on syntynyt tänään keskiviikkona 22.6. neuvottelutulos.

Neuvottelutulos menee seuraavaksi osapuolten hallintojen käsiteltäväksi. Ylityö- ja vuoronvaihtokielto päättyy välittömästi.

Yksityisen sosiaalipalvelualan neuvotteluja kävivät Hyvinvointialojen liitto HAL ry sekä Salli ry (Ammattiliitto Pro, JYTY ja Suomen terveydenhoitajaliitto), Sote ry (Super, Tehy ja Erto), Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL sekä Talentia. Prosta neuvotteluihin osallistui julkisen sektorin johtaja Niko Simola.