Yliopistojen neuvotteluissa syntyi neuvottelutulos

Yliopistojen työehtosopimusneuvotteluissa syntyi tänään neuvottelutulos. Se menee seuraavaksi osapuolten hallintojen käsiteltäväksi. Tiedotamme asiasta lisää hallintojen kokousten jälkeen.

Yliopistojen neuvotteluissa syntyi neuvottelutulos

Julkaistu 03.04.2022 klo 09:00

Yliopistojen työehtosopimusneuvotteluissa on syntynyt neuvottelutulos tänään sunnuntaiaamuna 3.4.

Yliopistojen neuvotteluja kävivät Sivistystyönantajat Sivista sekä Ammattiliitto Pro, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ja Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO. Pron neuvottelijoina ovat johtaja Niko Simola ja sopimusalavastaava Jukka Hämäläinen

Neuvottelutulos menee seuraavaksi osapuolten hallintojen käsiteltäväksi. Tiedotamme asiasta lisää hallintojen kokousten jälkeen.