Hyppää pääsisältöön

Pron jäsenedut ja palvelut tuovat arvoa niin työelämään niin kuin vapaa-ajallekin

Kun olet Pron jäsen, käytössäsi ovat kaikki Pron jäsenedut. Sinulla on homma hanskassa, etenet urallasi ja voit paremmin. Vapaa-ajallakin olet turvassa ja viihdyt erilaisissa lomakohteissa edulliseen hintaan. Työsuhdekysymyksissä tukenasi on aina laaja asiantuntijoiden joukko ja apua saat myös vapaa-aikaan tai yrittämiseen liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä.

Etsitkö Leviä, Teboilia tai uravalmentajaa? Tältä sivulta löydät kaikki Pron jäsenedut, selaa etuja alta.
Kaksi asiantuntijaa keskustelee
Asiantuntijat ovat tukenasi

Lähin prolainen kontaktisi on työpaikkasi luottamusmies tai työsuojeluvaltuutettu, jotka ovat töissä yrityksessäsi ja hoitavat tehtäviään Pron tuella. Pron asiantuntijat ja lakimiehet neuvovat, neuvottelevat, sopivat ja puolustavat viime kädessä sinua jopa oikeudessa. Sinulle oikeusapu on maksutonta ja riskitöntä.

Mies ja nainen juristin tai lakimiehen puheilla
Saat neuvot lakiasioihin

Sinä ja koko perheesi saa maksutonta puhelinneuvontaa myös yksityiselämään tai yksinyrittämiseen liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä. Työpaikan asiat ovat tietenkin myös hoidossa, asiantuntijamme ja lakimiehemme varmistavat, että työehtosi ovat reilut ja sopimusten mukaiset.

Kiipeäminen, työttömyysturva
Autamme, jos olet työton

Kuka tahansa voi joutua välillä työttömäksi. Prolaisena kuulut Työttömyyskassa Prohon, ja saat ansiosidonnaista työttömyysturvaa sen ehtojen täyttyessä. Työttömyyskassa Pron käsittelyajat ovat tutkitusti Suomen ripeimpiä. Jos siis joudut työttömäksi, selustasi on turvattu.

Aikuinen mies on iloinen, juhlii
Etenet urallasi

Konkreettisia neuvoja henkilökohtaiselta uravalmentajalta! Pron jäsenenä sinun on helpompi edetä urallasi. Menestyt, osaat tuoda osaamisesi esiin ja olet varautunut yllättäviinkin muutoksiin. Kun tunnistat osaamisesi, vakuutat muutkin siitä helpommin.

Iloinen, hyvinvoiva nainen
Voit paremmin

Haluamme, että voit hyvin, elämäsi on tasapainossa ja olet onnellinen. Siksi voit jäsenenä maksutta keskustella henkisen tai fyysisen hyvinvoinnin asiantuntijan kanssa. Myös videoita, webinaareja sekä some-yhteisö, joista saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota.

Aikuinen nainen, sateenvarjo, vakuutukset
Olet turvassa

Jäsenyyteen sisältyvä matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutus voimassa kaikkialla maailmassa, kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapsesi ja lapsenlapsesikin. Muista vakuutuksista huomattavia alennuksia!

Liity meihin!

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Lomat ja majoitukset

Pron jäsenenä voit varata lomia edulliseen etuhintaan niin hotelli- kuin loma-asuntomajoituksessakin. Kohteita löytyy Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa, Saariselältä Calahondaan.

Jäsen tankkaa Teboililla
Teboil

Teboililla saat alennusta tankkauksesta, pesuista, voiteluaineista, kemikaaleista ja kaasusta. Haluatko korotonta maksuaikaa? Neuvottelimme erikoisedut myösTeboil Maksuaikakorttiin.

Laskettelija laskettelee talvella
Vapaa-aika ja hissiliput

Jäsenenä voit vuokrata käyttöösi viikkolaskettelulippuja huomattavasti normaalihintoja edullisemmin. Lippuja on saatavilla laskettelukeskuksiin Levi, Ruka, Saariselkä, Salla, Ylläs ja Vuokatti.

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Kokenut nainen urheilee, liikunta ja hyvinvointi, jooga
Julkaistu 22.02.2021
Pron jäsenet saavat käyttöönsä puoleksi vuodeksi olo.fit-jäsenyyden puoleen hintaa. Palvelusta löytyy yli 100 liikuntatuntia. Viikon ilmainen tutustuminen.