Hyppää pääsisältöön

ProViikot 20.9.–10.10.2021 – tule mukaan!

ProViikot kansikuva
mies ProViikot
Huolettomampi työelämä tehdään yhdessä
mies ProViikot

ProViikot ovat taas täällä – isompina ja monipuolisempina kuin koskaan aiemmin! Luvassa jälleen upeita tapahtumia ja tarjouksia läpi Suomen sekä verkossa.

Jaa tunnelmasi somessa tunnisteella #proviikot.

nainen proviikot
Tehdään sinustakin pro!
nainen proviikot

Kun liityt Pron jäseneksi 20.9.–10.10.2021 välisenä aikana, saat sekä liiton että kassan jäsenyyden loppuvuodeksi 25 euron kertamaksulla!

Liittymispäivän tulee olla 20.9.–10.10.2021 välisenä aikana eli ProViikoilla. Tarjous ei koske aiemmin tai myöhemmin liittyneitä jäseniä.

Jäsenyys jatkuu vuodenvaihteen jälkeen katkeamatta normaalilla jäsenmaksulla, jonka edustajisto vahvistaa marraskuussa.

Suosittele Pron jäsenyyttä, saat 40 euron SuperLahjakortin!
Kaveri kans!

ProViikot tarjoaa upeita etuja sekä tapahtumia jäsenillemme ja kutsuu mukaan nyt myös kaverit – tätä kannattaa siis jakaa! Muista tutustua myös jatkuviin jäsenetuihimme klikkaamalla tästä.

Esa Saarinen
Filosofi Esa Saarinen: Seitsemän näkökulmaa luovuuteen

Luovuus saa filosofi E. Saarisen hyvin hoidetuissa käsissä seitsemän yllättävää näkökulmaa ja tusinoittain käyttömahdollisuuksia. Luovuus on nyt arkipäiväinen ilmiö. Ei siis ainoastaan Jorma Uotisen balettisoolo, vaan se voi olla oma nerokas tapa käyttää juustohöylää.

Webinaari järjestetään maanantaina 20.9. kello 17–18.30.

VesalaVilkkumaa
Livestream: Vesala ja Maija Vilkkumaa

Vesala ja Maija Vilkkumaa livenä kotisohvalle! Me tuomme keikan sinun luoksesi. Tule mukaan tietokoneella tai puhelimella. Luvassa mieletön livekeikka kahden suomalaisen eturivin artistin johdolla.

Virtuaalikeikka järjestetään perjantaina 24.9. kello 19–20.30

Jarno Limnell
Kyberturvallisuuden professori Jarno Limnéll: Turvallisuuden ilmiöt

Turvallisuus. Niin todellisuutena kuin tunteena. Niin fyysisenä kuin digitaalisena turvallisuutena. Kyberturvallisuuden professori Jarno Limnéll avaa webinaarissa, millaisia ovat nykypäivän turvallisuuden ilmiöt ja mitä niistä tulisi tietää?

Webinaari järjestetään tiistaina 28.9. kello 17–18

mmiisas
Somevaikuttaja Miisa Rotola-Pukkila ”mmiisas”: 400 000 ystävää – somevaikuttajan ja seuraajien välinen vuorovaikutus

Millaista on vaikuttajan ja seuraajien välinen vuorovaikutus? Voiko seuraajasta tulla ystävä?

Sosiaalisen median vaikuttaja, sisällöntuottaja ja viestinnän maisteri (FM) Miisa Rotola-Pukkila kertoo esityksessään vaikuttajien ja seuraajien välisestä vuorovaikutuksesta.

Webinaari on peruttu mmiisasin äkillisen sairastumisen vuoksi. Ilmoitamme uuden ajankohdan mahdollisimman pian!

Meeri Koutaniemi
Meeri Koutaniemi: Ennakkoluulojen murtaminen: Tarinoita maailmasta ja muutoksesta

Valokuvaaja ja journalisti Meeri Koutaniemi kertoo dokumentaarisesta työstään ja kohtaamistaan tarinoista, muutoksesta, taiteesta ja epäonnistumisen tärkeydestä.

Webinaari järjestetään keskiviikkona 6.10 kello 17–18

Antero Mertaranta
Antero Mertaranta: Stand up -komiikan ilmaveivi – sattumia ja tapahtumia uran varrelta

Kun stand up -komiikka ei riitä, tule kuuntelemaan Anzan Sattumia ja tapahtumia uran varrelta -esitystä. Vuosien varrella hän on jättänyt jälkeensä tuhansia huulia ja letkautuksia, mutta myös nähnyt ja kokenut kaikenlaisia kommelluksia, Suomessa ja maailmalla.

Virtuaalikeikka järjestetään perjantaina 8.10. kello 19–20

UP Partners
Etätyöpaja: Yrittäjä olet brändi - verkostoidu, jää mieleen ja löydä asiakkaat

Brändi erottaa meidät muista, jättää muistijäljen asiakkaaseen ja saa palaamaan juuri sinun yritykseesi aina uudestaan. Kyky vaikuttaa erilaisissa verkostoissa sekä sosiaalisessa mediassa lisää tunnettuutta, luo luottamusta ja antaa kanavan vakuuttaa asiakkaat ja sidosryhmät palveluistasi.

Tässä osallistavassa työpajassa saat asiantuntijan konkreettiset vinkit sekä pääset sparraamaan yhdessä toisten yrittäjien kanssa.

Tilaisuus on tarkoitettu yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille Pron ja ProSoolon jäsenille.

Webinaari järjestetään tiistaina 21.9.2021 klo 17-19

Täynnä!

turva
Tartu Turvan kotivakuutustarjoukseen!
turva

ProViikkojen aikana Pron jäsenet saavat 25 % alennuksen uudesta koti-irtaimistovakuutuksesta ensimmäiseksi vuodeksi. Tartu tarjoukseen Turvan verkkokaupassa tai ota yhteyttä paikalliseen turvalaiseen.

Klikkaa ja tutustu tarjoukseen sekä Pron jäsenten muihin etuihin!

Levi Hotel Spa
Superioriin standardin hinnalla!
Levi Hotel Spa

Varaa kahden hengen standard-huone ajalle 1.10.2021–31.1.2022 (ei voimassa jouluna tai uutena vuotena) ja majoitut upeassa parvekkeellisessa superior-huoneessa samaan hintaan!

Varaukset hotelli@levihotelspa.fi  tunnuksella Proviikot – ja ympäri vuoden Pron jäsenalennus –40 % huoneesta!

Koti Puhtaaksi
Koti puhtaaksi puoleen hintaan!
Koti Puhtaaksi

ProViikkojen ajan Pron jäsen voi tilata yhden Koti Puhtaaksi -siivouskäynnin puoleen hintaan. Tarjous voimassa vain 20.9.–10.10.2021 välisenä aikana tehtyihin uusiin tilauksiin.

Tarjous on alueellinen. Koti Puhtaaksi toimii seuraavilla paikkakunnilla: Tampere, Pirkkala, Kangasala, Nokia, Lempäälä, Ylöjärvi, Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi, Turku, Raisio, Naantali, Paimio, Oulu, Kempele, Jyväskylä, Kerava, Järvenpää ja Tuusula.

Viking Line
Viking Linen digietukortilla merelle!
Viking Line

ProViikoilla kaikki Pron jäsenet pääsevät lunastamaan Viking Linen digietukortin. Digietukortti sisältää erilaisia risteilyjä huippuhintaan jopa pelkällä matkustajamaksulla. Varaa päiväristeily tai piknik-päiväristeily XPRS:llä Tallinnaan, Helsinki–Tukholma-ristely Gabriellalla tai vuorokauden risteily Turusta Amorellalla tai Gracella.

Etu on voimassa 22.12.2021 asti (ei erikoisristeilyillä).

Tuomme turvaa työelämään

Ammattiliitto Pro on työntekijöiden turvaverkko, joka pitää huolta oikeuksistasi työelämässä. Liiton jäsenyyteen sisältyy myös työttömyyskassan maksama ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha.

Autamme sinua etenemään urallasi

Asiantuntijoiltamme saat konkreettisia, henkilökohtaisia neuvoja urallasi etenemiseen ja osaamisesi kehittämiseen. Ammattiliitto Pron jäsenenä käytössäsi on myös henkilökohtainen uravalmennus.

Tuemme sinua työhyvinvoinnissa

Me Ammattiliitto Prossa haluamme, että jäsenemme voivat ja ansaitsevat hyvin. Pron jäsenenä saat monipuolisia etuja virkistymisestä verkostoitumiseen ja vakuutuksista lakiapuun.