Hyppää pääsisältöön

Työhyvinvointikortti-koulutus parantaa työssä jaksamista

Sininen turkoosi orgaaninen tausta

Työhyvinvointikortti-koulutus parantaa työssä jaksamista

Työhyvinvointikortti on Ammattiliitto Pron vastaus työssä jaksamisen parantamiseksi ja työurien pidentämiseksi. Päivän mittainen koulutus innostaa ja ohjaa työyhteisöjä kehittämään työpaikkaansa yhteisvoimin. Kurssipäivä koostuu kolmesta osasta sekä loppukertauksesta. Kouluttajamme ovat TTK:n valmentamia ja käytämme TTK:n koulutusaineistoa.

Kurssipäivä koostuu kolmesta osasta sekä loppukertauksesta.

Mistä työhyvinvointi koostuu?

• Kehittäminen, roolit ja vastuut
  • Säädösperusta
  • Tuottavuus ja työhyvinvointi

Johtamalla työhyvinvointia

• Esimiestyö ja työhyvinvointi
  • Itsensä johtaminen
  • Ammattitaito ja osaaminen
  • Työkyvyn edistäminen

Toimiva työyhteisö

• Yhteistyö ja hyvä työkäyttäytyminen
  • Häiriötilateet ja toimintamallit häiriötilanteissa
  • Ilmapiirin ja työyhteisötaitojen kehittäminen

Työhyvinvointikorttikoulutus soveltuu koko henkilöstölle. Erityisesti esihenkilöt, työsuojeluvaltuutetut ja luottamusmiehet saavat koulutuksesta tarpeellista tietoa ja tukea työhyvinvoinnin kehittämiseen.

Työhyvinvointikorttikoulutus kestää seitsemän tuntia ja koulutus voidaan jakaa kahteen osaan. Työhyvinvointikortin saaminen edellyttää osallistumista koko koulutukseen ja kertauksen suorittamista koulutuspäivän päätteeksi.

Työhyvinvointikorttikoulutuksesta laskutetaan vain materiaali- ja korttikulut, jotka ovat 22 € henkilöltä. Hintaan sisältyy kouluttajan työpanos ja matkat, ennakkotehtävä, koulutusmateriaali, kertaus ja Työhyvinvointikortti.

Nainen istuu koneen ääressä.
Koulutus verkossa tai lähikoulutuksena
Nainen istuu koneen ääressä.

Pron kouluttajat kouluttavat koulutusta verkkokoulutuksena tai lähikoulutuksena. Verkkokoulutus on 2 x 3,5 h pituinen vuorovaikutteinen webinaari. Molempien koulutusmuotojen asiasisällöt ovat samat, joten tilaaja voi valita itselleen parhaiten sopivan.

Tilaa koulutus omalle työpaikallesi!

Lisätietoja koulututuksesta saat Ammattiliitto Pron työympäristö- ja tasa-arvoasiantuntija Tanja Lehtorannalta.

Mietitkö vielä, miten edetä?

Jäsenenä käytössäsi ovat kaikki asiantuntijamme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Liity jäseneksemme jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi.

Jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan.