Hyppää pääsisältöön

Ansiosidonnainen päiväraha sekä muut ammattiliiton tuet ja palvelut työttömyyden aikana

Kiipeäminen, työttömyysturva

Timanttisinkin asiantuntija tai esimies voi joutua välillä työttömäksi. Prolaisena kuulut Työttömyyskassa Prohon, ja saat ansiosidonnaista työttömyysturvaa sen ehtojen täyttyessä. Työttömyyskassa Pron käsittelyajat ovat tutkitusti Suomen ripeimpiä. Jos siis joudut työttömäksi, on selustasi turvattu.

Kun etsit uutta työtä, autamme sinua henkilökohtaisessa sparrauksessa, videoilla tai webinaareissa, juuri niin kuin sinulle sopii.

* Saatat kuulua toiseen työttömyyskassaan, jos olet siirtynyt fuusion myötä Ammattiliitto Prohon.

Kiikarissa uusi työ?
Henkilökohtainen sparraus uravalmentajalta

Tarjoamme käyttöösi henkilökohtaisen uravalmentajan, jolta saat luottamuksella ja konkreettisia neuvoja. Voitte keskustella esimerkiksi siitä, mistä ja miten löydät piilotyöpaikat, miten loistat eduksesi LinkedInissä tai parannella yhdessä CV:täsi.  Valmennus tapahtuu puhelimitse tai netissä.

Loistava LinkedIn-profiili
Hissipuhe, joka huomataan
Piilotyöpaikat pois piilosta!
Webinaari, online-luento
Katso videoita ja webinaareja

Tarjoamme huikean määrän videoita sekä webinaareja hyödynnettäväksesi juuri silloin kun haluat. Saat tietoa, vinkkejä ja inspiraatiota, kenties kipinän uuteen ja parempaan minään. Video- ja webinaarikirjasto on jäsenenä käytössäsi 24/7.

Kirjaudu sähköpostisosoitteellasi.

Aikuinen nainen puhuu videopuhelua, koulutus tai tapaaminen, skype
Tee suunnitelma hyvinvointiin

Jäsenenä voit ottaa maksutta yhteyttä psykologiin/terapeuttiin tai fyysisen hyvinvoinnin ja ravitsemuksen asiantuntijaan. Aiheet voivat liittyä esimerkiksi stressinhallintaan, innostuksesi ylläpitämiseen, ikäsyrjintään tai fyysiseen hyvinvointiin ja ravintoon.

Kirjaudu sähköpostisosoitteellasi.

Puhelin kädessä, Facebook tai sovellus auki
Verkostoidu ja jaa kokemuksia

Kaipaatko parempaa jaksamista työssä ja arjessa? Mietitkö, mistä syntyy onnistunut tiimityö ja toiminta? Suhtaudutko opinhaluisena ja uteliaana uuteen? Mitä tunteesi haluavat viestiä sinulle?

Pro Noste -Facebook -ryhmässä jaetaan kokemuksia sekä hyvinvointi- ja terveysvinkkejä.

Haluatko vastauksia työttömyysturvakysymyksiin?

Työttömyyskassa Pron sähköisessä asiointijärjestelmässä voit mm. selata ja päivittää omia ja maksatukseen liittyviä tietojaan, viestiä kassan etuuskäsittelijöiden kanssa sekä lähettää päivärahahakemukset (kaikki) ja liitteet sähköisesti. Palvelun käyttö on jäsenelle maksutonta.

Kassa turvaa toimeentulosi myös vuorotteluvapaan ja työllistymistä edistävien palveluiden aikana.

Mietitkö, saatko ansiosidonnaista päivärahaa?

Paljonko ansiosidonnaista sinulle maksetaan tai milloin saat rahat tilillesi? Ansiopäivärahaa maksetaan, jos olet jäsenyysaikanaan täyttänyt työssäoloehdon sekä maksanut jäsenmaksut työskentelyajalta.

Työssäoloehto täyttyy, kun olet ollut työttömyyttä edeltävänä aikana tarpeeksi kauan sellaisessa palkkatyössä, jossa työaika on kunakin viikkona ylittänyt sille asetetun minimin.

Klikkaa käyntiin oma Työpaikkatutkasi

Työpaikkatutka on jäsenenä sinulle ilmainen palvelu, joka auttaa sinua löytämään omat mahdollisuutesi työpaikkojen ja tehtävänimikkeiden viidakosta. Saat valitsemiesi ehtojen perusteella sinulle sopivia työpaikkaehdotuksia säännöllisesti sähköpostiisi.

Puhelin ja jäsenkortti
Jäsennumero
Ota esiin jäsennumerosi muovisesta tai sähköisestä jäsenkortistasi.
Proplus-ikoni
Proplus
Kirjaudu henkilökohtaisella jäsennumerollasi Proplussaan.
Tutka käynnissä
Aktivoi tutka
Klikkaa tutkan kuvaketta Proplussassa ja määrittele omat hakuehtosi.
Pro on ammattiliitto, joka pitää huolta jäsenistään kaikissa tilanteissa
Liity meihin!

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.