Hyppää pääsisältöön

Vaihtuvat vapaa-ajan edut

Vaihtuvat edut liittyvät esimerkiksi hyvinvointiin, ravintoloihin, elämyksiin ja moneen muuhun.

Vaihtuvat vapaa-ajan edut
Huvipuiston laite
Elämykset ja huvipuistot

Seikkailu huvipuistossa tai elämysten parissa piristää lapsiperheitä ja lapsenmielisiä.

Kuntoilevia ihmisiä
Kuntosalit

Vaihtuvia alennuksia eri kuntosaleilta. Kun liha liikkuu, mielikin kevenee.

Pro on ammattiliitto, jonka jäsenenä lomailet edullisemmin
Liity meihin

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Hydrogeelipalloja
Selaa kaikkia jäsenetuja

Pron jäsenenä asiantuntijamme auttavat työpaikalla, neuvotteluissa ja oikeudessakin. Saat apua myös vapaa-aikaan tai yrityksen perustamiseen liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Tuemme hyvinvointiasi ja autamme sinua etenemään urallasi. Kattavat vakuutukset ja tuki työttömyysaikana ovat myös käytössäsi silloin, kun niitä tarvitset.

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Lisää vapaa-ajan etuja

Kiinnostavatko lomakohteet, hotelli- ja kylpyläalennukset tai hyvinvointilomat? Olisiko kiva lähteä edulliseen reissuun laivalla tai autolla?  Oletko tarkistanut, mitä alueellisia jäsenetuja tarjoamme lähellä sinua? Tutustu kaikkiin vapaa-ajan etuihin ja alennuksiin.

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Pro on ottanut jäsenilleen vakuutusyhtiö Turvasta jäsenvakuutuksen, joka sisältää matkustajavakuutuksen vapaa-ajan reissuille Suomessa ja ulkomailla.
Julkaistu 01.08.2022
Kesä käsillä ja kauan odotettu, haaveiden ulkomaanmatka tiedossa? Reissaaminen on usein merkittävä rahallinen satsaus jo ilman yllättäviä kuluja, eikä matkaan kannata lähteä ilman matkustajavakuutusta. Jos ulkomaanmatkalla sairastuu tai joutuu tapaturmaan, kustannukset saattavat muutoin olla kovat.
Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset
Julkaistu 28.01.2022
Ammattiliitto Pron jäsenenä nautit monista eduista ja palveluista. Mobiilijäsenkortilla käytät kaikkia etujasi helposti. Jos et ole vielä ladannut sovellusta, tee se jo tänään.