Vakuutukset

Jokainen Pron jäsen on vakuutettu vapaa-ajan matkustaja- ja tapaturmavakuutuksella. Matkustajavakuutus kattaa myös mukanasi matkustavat alle 20-vuotiaat lapset ja lapsenlapset. Vakuutukset ovat voimassa kaikkialla maailmassa. Muista vakuutuksista saat huomattavia alennuksia.
Hymyile, olet Turvassa!
Matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutus kaikkialla

Prolaisena saat automaattisesti ja maksutta matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joka on voimassa kaikkialla maailmassa. Matkustajavakuutus kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapsesi ja lapsenlapsesi. Opiskelijoilla matkustajavakuutuksen voimassaoloa on työharjoitteluita ajatellen vieläpä pidennetty.

Huomioithan, että matkatavarat eivät kuulu matkustajavakuutukseen.

Voimassa kaikkialla maailmassa
Kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapsesi ja lapsenlapsesi
Opiskelijoilla pidennetty voimassaolo työharjoitteluita ajatellen
Sateenvarjon alla kaksi lasta, mies taustalla.
Muutenkin vakuutettu
Sateenvarjon alla kaksi lasta, mies taustalla.

Matkustaja- ja tapaturmavakuutuksen lisäksi saat huomattavia alennuksia muista tärkeistä vakuutuksista.

Pro on vakuuttanut jäsenensä myös ammatillisella vastuuvakuutuksella sekä järjestötehtävissä voimassa olevalla järjestövakuutuksella. Lisäksi jäsenvakuutukseen kuuluu aktiivien lisävakuutus.

Henkivakuutus – säästä satasia

Henkivakuutus turvaa läheisesi taloushuolilta, jos sinulle sattuisi pahin. Henkivakuutus korvaa sekä sairaudesta että tapaturmasta johtuvan kuoleman. Pron jäsenenä voit hankkia henkivakuutuksen itsellesi tai elämänkumppanillesi omana vakuutuksena tai teille yhdessä vieläkin edullisempana kahden hengen yhteisturvana. Pariturvassa riittää, että toinen vakuutetuista on jäsen.  Esimerkiksi vakuutettuina 30-vuotias Pron jäsen ja hänen saman ikäinen kumppaninsa,
100 000 € henkivakuutus kahden hengen yhteisturvana, yhteensä teiltä kahdelta 11,10 €/kk.

Tunnista tapaturmavakuutuksen ja henkivakuutuksen erot

Saat henkivakuutuksen pysyvästi edulliseen jäsenetuhintaan – etua jo hyödyntäneet prolaiset säästävät keskimäärin noin 410 euroa vuodessa.  Hyödynnä jäsenetu ja laajenna perheesi vakuutusturvaa!

Lue lisää miksi tarvitsen henkivakuutuksen

Lasket henkivakuutuksesi hinnan näppärästi alla olevalla laskurilla tai osoitteessa kalevavakuutus.fi/pro. Laskurissa voit helposti vertailla yksilöturvien ja pariturvan hintaeroja.

Testaa tarvitsetko henkivakuutuksen

Tapaturmavakuutus – vaikka koko perheelle

Vakuutusedut koskevat koko perhettä. Sinä ja puolisosi voitte räätälöidä juuri teidän tarpeisiinne kattavat ja edulliset tapaturmavakuutukset.

Voit ottaa myös  lapsillesi tapaturmavakuutuspaketin todella edullisesti– jopa alle 4 eurolla kuukaudessa. Vakuutus on voimassa kaikkialla maailmassa ja ilman omavastuuta sekä kattaa esimerkiksi kilpaurheilun 18-vuotiaaksi asti.

Vakuutuksen myöntäjäyhtiö on yhteistyökumppanimme Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva, jonka asiakas- ja korvauspalvelusta vastaa If Vahinkovakuutus, Suomen sivuliike.

Pro on ammattiliitto, jonka jäsenet ovat turvassa
Liity meihin!

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Hydrogeelipalloja
Selaa kaikkia jäsenetuja

Pron jäsenenä asiantuntijamme auttavat työpaikalla, neuvotteluissa ja oikeudessakin. Saat apua myös vapaa-aikaan tai yrityksen perustamiseen liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Autamme sinua etenemään urallasi. Kattavat vakuutukset ja tuki työttömyysaikana ovat myös käytössäsi silloin, kun niitä tarvitset.

Turvallisuus, kiipeäminen, työttömyysturva
Autamme, jos olet työtön

Kuka tahansa voi joutua välillä työttömäksi. Prolaisena kuulut Työttömyyskassa Prohon, ja saat ansiosidonnaista työttömyysturvaa sen ehtojen täyttyessä. Työttömyyskassa Pron käsittelyajat ovat tutkitusti Suomen ripeimpiä. Jos siis joudut työttömäksi, selustasi on turvattu.

Mies ja nainen juristin tai lakimiehen puheilla
Sinua voisi kiinnostaa myös neuvot lakiasioissa

Sinä ja koko perheesi saa maksutonta puhelinneuvontaa myös yksityiselämään tai yksinyrittämiseen liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä. Työpaikan asiat ovat tietenkin myös hoidossa, asiantuntijamme ja lakimiehemme varmistavat, että työehtosi ovat reilut ja sopimusten mukaiset.