Hyppää pääsisältöön

Vakuutukset

Jäsenyyteen sisältyvä matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksesi on voimassa kaikkialla maailmassa ja kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapsesi ja lapsenlapsesikin. Muista vakuutuksista saat huomattavia alennuksia.
Hymyile, olet Turvassa!
Matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutus kaikkialla

Prolaisena saat automaattisesti ja maksutta matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joka on voimassa kaikkialla maailmassa. Matkustajavakuutus kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapsesi ja lapsenlapsesi. Opiskelijoilla matkustajavakuutuksen voimassaoloa on työharjoitteluita ajatellen vieläpä pidennetty.

Voimassa kaikkialla maailmassa
Kattaa mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapsesi ja lapsenlapsesi
Opiskelijoilla pidennetty voimassaolo työharjoitteluita ajatellen
Sateenvarjon alla kaksi lasta, mies taustalla.
Muutenkin vakuutettu
Sateenvarjon alla kaksi lasta, mies taustalla.

Matkustaja- ja tapaturmavakuutuksen lisäksi saat huomattavia alennuksia muista tärkeistä vakuutuksista.

Pro on vakuuttanut jäsenensä myös ammatillisella vastuuvakuutuksella sekä järjestötehtävissä voimassa olevalla järjestövakuutuksella. Lisäksi jäsenvakuutukseen kuuluu aktiivien lisävakuutus.

Oma henki kullan kallis?
Suomen edullisin henkivakuutus

Primus turvaa perheesi taloushuolilta, jos sinulle sattuisi pahin. Henkivakuutuksen korvaussumma auttaa jatkamaan arkea ja turvaamaan perheen elintason. Primus-vakuutusten asiakas- ja korvauspalvelun hoitaa If Vahinkovakuutus Oyj, Suomen sivuliike.

*Primus-henkivakuutus on tutkitusti Suomen edullisin (Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn hintavertailu 9/2016).

Pro on ammattiliitto, jonka jäsenet ovat turvassa
Liity meihin!

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi tai työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Hydrogeelipalloja
Selaa kaikkia jäsenetuja

Pron jäsenenä asiantuntijamme auttavat työpaikalla, neuvotteluissa ja oikeudessakin. Saat apua myös vapaa-aikaan tai yrityksen perustamiseen liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Autamme sinua etenemään urallasi. Kattavat vakuutukset ja tuki työttömyysaikana ovat myös käytössäsi silloin, kun niitä tarvitset.

Turvallisuus, kiipeäminen, työttömyysturva
Autamme, jos olet työtön

Kuka tahansa voi joutua välillä työttömäksi. Prolaisena kuulut Työttömyyskassa Prohon, ja saat ansiosidonnaista työttömyysturvaa sen ehtojen täyttyessä. Työttömyyskassa Pron käsittelyajat ovat tutkitusti Suomen ripeimpiä. Jos siis joudut työttömäksi, selustasi on turvattu.

Mies ja nainen juristin tai lakimiehen puheilla
Sinua voisi kiinnostaa myös neuvot lakiasioissa

Sinä ja koko perheesi saa maksutonta puhelinneuvontaa myös yksityiselämään tai yksinyrittämiseen liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä. Työpaikan asiat ovat tietenkin myös hoidossa, asiantuntijamme ja lakimiehemme varmistavat, että työehtosi ovat reilut ja sopimusten mukaiset.