Hoppa till huvudinnehållet

Det är rusning i medlemstjänsten

Medlemstjänstens telefonlinjer går heta vid årsskiftet. Vi arbetar aktivt igenom arbetsanhopningen. Du hittar svar på många frågor på våra webbsidor och du kan också fråga om hjälp av botten Onni.

Det är rusning i medlemstjänsten

Publicerad 14.01.2022 kl. 17:01
Nyheter
Medlemstjänstens telefonlinjer går heta vid årsskiftet. Vi arbetar aktivt igenom arbetsanhopningen. Du hittar svar på många frågor på våra webbsidor och du kan också fråga om hjälp av botten Onni.

Det har kommit många frågor till medlemstjänsten om referenser för dem som själva betalar sin medlemsavgift. Referensen sänds per e-post den närmaste tiden till de medlemmar som själva betalar medlemsavgiften då deras arbetsgivare inte inkasserar den direkt från lönen.

Om du inte ser meddelande om referens i din e-post, granska då att meddelandet inte finns i skräppostlådan. Om du inte har ikraftvarande e-post i dina medlemsuppgifter får du referensnumret i brev senast i början av februari. Du hittar hjälp och anvisningar r för att betala medlemsavgiften.

På vår webbplats hittar du svar på många frågor till exempel i anslutning till medlemskap och tjänster. Vid behov kan du också ställa frågor till botten Onni.