Det är rusning i medlemstjänsten
Medlemstjänstens telefonlinjer går heta vid årsskiftet. Vi arbetar aktivt igenom arbetsanhopningen. Du hittar svar på många frågor på våra webbsidor och du kan också fråga om hjälp av botten Onni.
Det är rusning i medlemstjänsten
Publicerad
14.01.2022
kl.
17:01
Nyheter
Medlemstjänstens telefonlinjer går heta vid årsskiftet. Vi arbetar aktivt igenom arbetsanhopningen. Du hittar svar på många frågor på våra webbsidor och du kan också fråga om hjälp av botten Onni.
Det har kommit många frågor till medlemstjänsten om referenser för dem som själva betalar sin medlemsavgift. Referensen sänds per e-post den närmaste tiden till de medlemmar som själva betalar medlemsavgiften då deras arbetsgivare inte inkasserar den direkt från lönen.
Om du inte ser meddelande om referens i din e-post, granska då att meddelandet inte finns i skräppostlådan. Om du inte har ikraftvarande e-post i dina medlemsuppgifter får du referensnumret i brev senast i början av februari. Du hittar hjälp och anvisningar här för att betala medlemsavgiften.
På vår webbplats hittar du svar på många frågor till exempel i anslutning till medlemskap och tjänster. Vid behov kan du också ställa frågor till botten Onni.
Du kan kanske vara intresserad av de här
Nyheter
Publicerad
27.11.2023
Fackförbundet Pros representantskap bestämde på sitt möte bland annat om medlemsavgiften nästa år, budgeten och verksamhetsplanen samt om genomförandet av representantskapsvalet.
Nyheter
Publicerad
15.10.2021
Som medlem i Fackförbundet Pro njuter du av många förmåner och tjänster. Med mobilmedlemskortet använder du lätt alla dina förmåner. Om du ännu inte laddat ner applikationen, gör det i dag.
Nyheter
Publicerad
14.10.2021
Uthyrningen av liftkort till medlemsförmånspris upphör. Orsaken är beslutet av Suomen Hiihtokeskusyhdistys.