Hoppa till huvudinnehållet

Inga framsteg i teknologiindustrins förhandlingar – förhandlingarna fortsätter tisdag 28 december

Rahoitusalan neuvottelut ovat alkaneet
Fackförbundet Pros kollektivavtalsförhandlingar för tjänstemännen i teknologiindustrin fortsatte idag 20.12. Inget närmande har ännu skett för löneuppgörelsens del.

Publicerad 20.12.2021 kl. 17:03
Nyheter

Vad gäller lönemodellen har parterna väldigt avvikande synsätt. Pro håller fast vid att man ser till att varje medlems inkomster utvecklas.

Nästa förhandlingstid överenskoms till tisdag 28.12. Pros förhandlingsdelegation behandlar förhandlingsläget onsdag 22.12.