Teknologiateollisuuden neuvotteluissa ei edistymistä – neuvottelut jatkuvat tiistaina 28. joulukuuta

Rahoitusalan neuvottelut ovat alkaneet
Ammattiliitto Pron teknologiateollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluita jatkettiin tänään 20.12. Lähentymistä palkkaratkaisun osalta ei vieläkään tapahtunut.

Julkaistu 20.12.2021 klo 15:59

Palkkamallin osalta osapuolilla on erittäin suuri näkemysero. Pro pitää kiinni siitä, että jokaisen jäsenen ansioiden kehittymisestä huolehditaan.

Seuraava neuvotteluaika sovittiin tiistaille 28.12. Pron neuvottelukunta käsittelee neuvottelutilannetta keskiviikkona 22.12.