Hoppa till huvudinnehållet

Liftkortsförmånen i skidcentren upphör

Hymyileva nainen laskettelee.
Uthyrningen av liftkort till medlemsförmånspris upphör. Orsaken är beslutet av Suomen Hiihtokeskusyhdistys.

Liftkortsförmånen i skidcentren upphör

Publicerad 14.10.2021 kl. 11:40
Nyheter

Pro måste avstå från uthyrningen av liftkort till medlemsförmånspris i skidcentren. Orsaken är beslutet av Suomen Hiihtokeskusyhdistys, som representerar skidåknings- och skidanläggningar, att förbjuda vidare uthyrning av företagskort. Pros liftkort har varit företagskort, som medlemmarna har kunnat hyra till medlemsförmånspris. I fortsättningen är det här inte längre möjligt.

Njut på Levi till medlemsförmånspris

Pro erbjuder sina medlemmar andra goda förmåner till ett vintrigt Lappland. Pros medlemmar kan övernatta till medlemsförmånspris på  Levi Hotel Spa. Medlemsförmånen är 40 procent rabatt på gällande rumspris. I Levi hotel Spa väntar även en fantastisk spaavdelning med 17 bassänger på semesterfirarna.

I hyran för Ruka-Kurus semesterlägenheter ingår under vintersäsongen två liftkort. Bokning av Ruka-Kuru görs via Holiday Clubs företagstjänst till och med vecka 43/2021. Från vecka 44 görs bokningarna i Kopparös bokningssystem. Ruka-Kurus rabatt för Pro-medlemmar är 40 procent av de normala prisen.