Laskettelukeskusten hissilippuetu päättyy

Hymyileva nainen laskettelee.
Jäsenetuhintaisten hissilippujen vuokraus päättyy. Syynä on Suomen Hiihtokeskusyhdistyksen päätös.

Laskettelukeskusten hissilippuetu päättyy

Julkaistu 13.10.2021 klo 10:00

Pro joutuu luopumaan jäsenetuhintaisten hissilippujen vuokrauksesta hiihtokeskuksissa. Syynä on hiihto- ja laskettelukeskuksia edustavan Suomen Hiihtokeskusyhdistyksen päätös kieltää yrityskorttien edelleen vuokraaminen.  Pron lasketteluliput ovat olleet yrityskortteja, joita jäsenet ovat voineet vuokrata jäsenetuhintaan. Jatkossa tämä ei enää ole mahdollista.

Nauti Levillä jäsenetuhintaan

Pro tarjoaa jäsenilleen muita hyviä etuja Lapin lumille.  Pron jäsenet majoittuvat jäsenetuhintaan Levi Hotel Spassa. Alennus on 40 prosenttia voimassa olevista huonehinnoista. Levi hotel Spassa lomailijoita odottaa myös upea 17 altaan allasosasto.

Ruka-Kurun lomahuoneistojen vuokraan sisältyy talvikaudella kaksi hissilippua. Ruka-Kurun varauksia tehdään Holiday Club Yrityspalvelussa viikkoon 43/2021 asti. Viikosta 44 alkaen varaukset tehdään Kopparön varausjärjestelmään. Ruka-Kurun alennus prolaisille on 40 prosenttia  normaalihinnoista.