Hoppa till huvudinnehållet

Utbildningar för arbetslivet och andra intressanta evenemang som Fackförbundet Pro ordnar

webinaari pitää huolta työmarkkinakunnosta

Hitta för dig lämpliga utbildningar och evenemang i Pros evenemangskalender. Du behöver inte logga in för att bläddra i kalendern. Vi har tagit i bruk stark identifiering i samband med anmälning.
Trakasserifritt Pro

I vår verksamhet godkänns inte osakligt bemötande, diskriminering, hatprat, sexuella trakasserier eller trakasserier på grund av kön. Bakom länken hittar du anvisningar för att förebygga och behandla trakasserier och diskriminering I Fackförbundet Pros verksamhet.

Se videor och webbinarier

Vi erbjuder en hisnande mängd videor och webbinarier som du kan använda när du vill. Du får kunskap, tips och inspiration, kanske en gnista till ett nytt och bättre jag. Som medlem kan du använda video- och webbinariebiblioteket 24/7.

Logga in med din e-postadress.

Du kan kanske vara intresserad av de här

mies katsoo tietokoneen ruutua ja hieroo silmiään väsyneenä
Publicerad 30.05.2022
På många arbetsplatser jobbas det just nu intensivt i väntan på semestern. ProStoori berättar hur man kan återhämta sig tillräckligt från jobbvardagen och semestern.