Ammattiliitto Pro mobiilisovellus siirtää liiton palvelut jokaisen taskuun mukaan

Ammattiliitto Pro sovellus, nyt sovelluskaupassa
Onko Pron mobiilisovellus sinulle tuttu? – Kannattaa ladata, niin matkavakuutuskortti on aina mukanasi. Jos jotain sattuu, teet korvaushakemuksen parilla pyyhkäisyllä, vinkkaa jäsenpalvelupäällikkö Lappi Prosta.

Julkaistu 12.10.2017 klo 09:55

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pron sovellus on työikäisille jäsenille maksuton sähköinen jäsen- ja vakuutuskortti, joka kulkee mukanasi silloinkin, kun lompakko jää kotiin. Mobiilisovelluksen nimi on Ammattiliitto Pro.

Sovelluksen avulla luet uutisia, löydät uusimmat jäsenetumme, käytät palveluitamme, päivität omia tietojasi, löydät kiinnostavimmat koulutukset ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa kätevästi muutamalla pyyhkäisyllä.

Vakuutettu vaikka Levin rinteessä

Matkalla vakuutuskortti on puhelimessa tai tabletissa aina mukana, joten se ei unohdu vahingossa kotiin. Jos matkalla sattuu tai tapahtuu, löydät toimintaohjeet ja saat avun Pron sovelluksella.

– Jos joudut vatsatautiin Varnassa tai liu'ut rinteestä Levillä ja puhelin on mukana, olet turvassa, kertoo jäsenpalvelupäällikkö Sirpa Lappi Ammattiliitto Prosta.

Sovelluksesta näet vakuutuksesi tiedot ja voit tehdä heti korvaushakemuksen matkustaja- ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksesta.

Työsuhdeneuvontaan napin painalluksella

Enää ei tarvitse etsiä, sillä oma luottamusmies ja yhdistyskin mahtuvat taskuun. Ennen muinoin työehtosopimus oli painava pumaska, nyt sitäkin voi selata oman puhelimen ruudulta.

Jos tarvitset neuvoa työsuhteessa, voit naputella kysymyksen puhelimesta Pron työsuhdeneuvontaan ja saada vastauksen puhelimen sovellukseen.

Saat sovelluksen kautta maksettua Pron jäsenmaksun ja voit tarkastella maksutietojasi. Yhtä näppärästi pääset kirjautumaan työttömyyskassa Pron sähköiseen asiointiin.

Miten saan Pron heti puhelimeeni?

Pääset alkuun, kun sinulla on Pron jäsennumero. Puhelimesta napautat sovelluskauppaan, Android-käyttäjien sovelluskauppa on Google Play ja iPadin ja iPhonen käyttäjien App Store. Windows-käyttäjien kauppa on Microsoft Store.

Etsi appi hakusanalla Ammattiliitto Pro ja lataa maksuton sovellus.

Seuraa kirjautumisohjeita. Valmista tuli!