Ammattiliitto Prossa töitä edunvalvonnan assistentille

Haemme nyt vahvistusta Ruoholahden toimistoomme.

Ammattiliitto Prossa töitä edunvalvonnan assistentille

Julkaistu 16.06.2014 klo 15:40
Haemme nyt vahvistusta Ruoholahden toimistoomme.

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro hakee edunvalvonnan assistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Helsingin Ruoholahden

toimistoon.

Tehtäväsi on hoitaa tilaisuuksien käytännön järjestelyjä, pitää yhteyttä jäsenistöön ja ylläpitää asianhallinnan tiedostoja. Työhösi kuuluvat myös muut toimintojen assistenttitehtävät.

Edellytämme sinulta työkokemusta toimistoalalta, tehtävään soveltuvaa tutkintoa ja yleisimpien toimisto-ohjelmien hyvää hallintaa.

Eduksesi luemme järjestökokemuksen.

Tehtävässä edellytetään lisäksi hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, kykyä sietää painetta sekä aloitteellisuutta.

Palkka määräytyy Ammattiliitto Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Lisätietoja tehtävästä antaa sektoripäällikkö Annemarje Salonen, puh. 050 041 5528. Hakemukset sähköpostitse 24. maaliskuuta mennessä osoitteeseen: rekry@proliitto.fi.