Hyödynnä prolaisen kesäedut!

Pron kesäetukausi on taas alkanut. Jäsenet saavat suven ajan alennusta muun muassa useista majoitusliikkeistä. Liiton matkustajavakuutus korvaa henkilövahinkoja. Edut saat käyttöösi joko jäsenkortilla tai puhelimeen ladattavalla mobiilisovelluksella. Ohessa maistiaisia sadoista prolaisen eduista. Kattava lista alennuksista löytyy Proplussasta.

Hyödynnä prolaisen kesäedut!

Julkaistu 22.06.2017 klo 10:15
ProStoori
Kirjoittanut
Anu Vallinkoski

Pron omaan lomakohteeseen

Pro omistaa lomakohteita eri puolilla Suomea. Jäsenet saavat majoituksista alennusta vaihtelevasti 30–50 prosenttia. Majoitus varataan suoraan kohteesta, ei liiton kautta.

Kustavin Lootholma sijaitsee Turun lähellä Saariston Rengastien varrella. Lootholmassa on tarjolla majoitusta lomahuoneistoissa tai jurtissa. Alueella on myös vierasvenesatama ja karavaanareille sopiva leirintäalue. Lootholmasta saat 50 prosentin alennuksen.

Keurusharjun loma-asunnot sijaitsevat Keski-Suomessa Keuruulla. Mökkikylän lähettyvillä on uimaranta ja Keurusselän liikuntapuisto. Pron jäsenet saavat 30 prosentin alennuksen.

Levi Hotel Spa, joka sijaitsee Kittilässä, on avoinna myös kesällä. Prolaisille hotelli antaa majoituksesta 50 prosentin alennuksen.

Majvikin hotellissa Kirkkonummella prolaiset ruokailevat ja viettävät yönsä tavallista edullisemmin. Jäsenhintoja voi kysellä suoraan hotellista. Hotellin läheisyydessä on luontopolku ja lentopallokenttä. Heinäkuun Majvik on suljettu.

Kopparön virkistysalue sijaitsee Tammisaaressa lossimatkan päässä Skärlandet-saarella. Saarella voi majoittua omassa teltassa tai karavaanarialueella. Saarella on myös kolme vuokrattavaa mökkiä. Prolaiset saavat 40 prosentin alennuksen.

Jäsenetuhintoja hotelleissa

Hotelli Vanajanlinna Hämeenlinnassa golf-kenttien tuntumassa tarjoaa prolaisille 35 prosentin alennuksen majoituksista vuoden loppuun asti.

Imatran kylpylä tarjoaa hemmottelu- ja perhelomia jäsenetuhintaan. Alennukset vaihtelevat 20:stä 35:een prosenttiin.

Holiday Club Resortsin lomahuoneistojen normaalihinnoista liiton jäsenet saavat 25 prosentin alennuksen, kun majoittuu vähintään kahdeksi vuorokaudeksi. Alennus ei koske Villas-huoneistoja. Hotellihuoneista ja Villas-huoneistoista jäsenet saavat 15 prosentin alennuksen.

Kämp Collection Hotels -ketju tarjoaa prolaisile majoitusta 15–25 prosenttia tavallista edullisemmin 3.8.2017 asti lukuun ottamatta ajanjaksoa 27.6.–1.7.2017.

S-ryhmän Sokos Hotelleista prolaiset majoittuvat vapaa-aikanaan 15 prosenttia tavallista edullisemmin 30.8.2017 asti.

Cumulus Resort -hotellit myöntävät prolaisille 12 prosentin alennuksen päivän hinnasta vuoden loppuun asti.

Proplussasta löytyy vielä lisää hotellietuja.

Turvaa lomamatkalle

Pron vakuutusyhtiö Turvasta jäsenilleen ottama matkustajavakuutus korvaa vapaa-ajan matkoilla sattuneita henkilövahinkoja ja äkillisen sairauden tai tapaturman hoitokuluja.

Vakuutus on voimassa ulkomailla ja kotimaan vapaa-ajan matkoilla, jotka ulottuvat vähintään 50 kilometrin etäisyydelle kodistasi, työ- tai opiskelupaikastasi tai vapaa-ajan asunnostasi.

Vakuutuksen piiriin kuulut sinä jäsenenä sekä kaikki mukanasi matkustavat alle 20-vuotiaat perheenjäsenesi.

Matkustajavakuutus ei kata matkatavaroille sattuneita vahinkoja.

Nyt seikkailemaan!

Laajavuoren seikkailupuisto Jyväskylässä antaa prolaisille ja heidän perheenjäsenilleen 10 prosentin alennuksen normaalihintaisista pääsylipuista. Alennukset ovat voimassa koko seikkailupuistokauden ajan.

Hostelliin kotimaahan tai ulkomaille

Hostellijärjestö tarjoaa majoituksista 10 prosentin jäsenalennuksen kaikissa 30:ssä kotimaan hostellissaan.

Jäsenet saavat myös viiden euron alennuksen kansainvälisestä hostellikortista, joka oikeuttaa vähintään 10 prosentin majoitusalennukseen noin 4 000 hostellissa maailmalla. Yllä olevat edut ovat voimassa ympäri vuoden.

Hostellikortilla saa alennusta myös monista hostellipaikkakuntien muista palveluista.

Hanki puhelimeesi sähköinen jäsenkortti

Kaikki yllä mainitut edut ja vielä paljon enemmän saat käyttöösi joko jäsenkortilla tai matkapuhelimeen ladattavalla Ammattiliitto Pro -sovelluksella.

Voit ladata sovelluksen maksutta tablettiin tai Android-, iPhone- ja Windows-älypuhelimiin. Ammattiliitto Pron sovellus löytyy sovelluskaupoista App Storesta, Google playsta ja Windows Phone Storesta.

Sovellus toimii sähköisenä jäsenkorttina. Sen avulla voit paitsi selata ja hyödyntää jäsenetuja myös lukea Prohon liittyviä uutisia ja vaikkapa hoitaa työsuhdeasioita oman luottamusmiehesi kanssa. Sovellus on samalla myös matkustajavakuutuskortti.