Jäsenedut löytyvät entistä paremmin Pron mobiilisovelluksesta

Vaikka Proplussa on huollossa, jäsedut löytyvät oman puhelimen Ammattiliitto Pro -mobiilisovelluksesta.

Jäsenedut löytyvät entistä paremmin Pron mobiilisovelluksesta

Julkaistu 02.05.2018 klo 10:08

Pro Jäsenasiat

Pron jäsenpalvelu Proplus on huollossa toukokuun ajan.  Siksi päivitimme lisää tietoa suosituista jäseneduista ja palveluista Pron mobiilisovellukseen. Puhelinsovelluksesta löytyvät nyt esimerkiksi lomakohteiden varaamiseen tarvittavat tiedot.

Lisäksi jokaisesta edusta löytyy linkki kunkin jäsenedun tai palveluntuottajan prolaisille tarkoitetuille sivuille.

Pron mobiilisovelluksen voit ladata puhelimeesi maksutta omasta sovelluskaupastasi. Sovelluksen saat Android-, iPhone- kuin Windows-puhelimiin ja -tabletteihin sovelluskaupoista. Kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimellä Ammattiliitto Pro.