Jäsenpalvelu kouluttautuu 15. kesäkuuta

Pron jäsenpalvelu kouluttautuu torstaina. Liiton työsuhdeneuvonta vastaa puheluihin tavalliseen tapaan kello neljään asti.

Jäsenpalvelu kouluttautuu 15. kesäkuuta

Julkaistu 14.06.2017 klo 14:35

Pro Jäsenasiat

Pron jäsenrekisteri- ja jäsenetujen palvelunumero (09) 1727 3440 sekä työnantajaperintä palvelunumero (09) 1727 3390 ovat suljettuna torstaina 15. kesäkuuta koulutuspäivän vuoksi.

Työsuhdeneuvonnan palvelunumero (09) 1727 3442 vastaa torstaina normaalisti kello 8.30–16.

Asia eteenpäin sähköisesti

Jäsenasioissa voi lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Voi myös jättää palvelupyynnön Proplussan jäsenpalvelukanavalla www.proplus.fi. Kirjautumiseen tarvitset käyttäjätunnuksen, joka on jäsennumerosi. Jos et ole käynyt sivuilla aikaisemmin, salasana on henkilötunnuksen alkuosa, muodossa PPKKVV.

Jos salasana on unohtunut, voit tilata uuden kännykkääsi tai sähköpostiisi tästä linkistä.

Jäsenetuja ja jäsenyyttäsi koskevat tiedot löydät klikkaamalla Jäsenedut- tai Jäsenmaksut- laatikoita. Palvelupyynnön voit tehdä klikkaamalla Tee palvelupyyntö -laatikkoa.