Neuvottelutulos ICT-alan toimihenkilöille

Kuvassa ICT-alan tes-neuvottelijat vuonna 2023
​​​​​​​ICT-alan toimihenkilöt saivat neuvottelutuloksen keskiviikkoiltana. Seuraavaksi hallinnot käsittelevät sen.

Neuvottelutulos ICT-alan toimihenkilöille

Julkaistu 01.03.2023 klo 22:17

Työnantajaliitto PALTA ja Ammattiliitto Pro saivat neuvottelutuloksen ICT-alan toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluissa tänään keskiviikkona 1. maaliskuuta 2023.

Neuvottelutulos menee seuraavaksi hallintojen käsittelyyn. Sopimuksen sisällöstä tiedotetaan, kun se on hyväksytty.

ICT-alan työehtosopimus toimihenkilöille on yleissitova, joten sitä noudatetaan kaikkiin toimihenkilöihin muun muassa teleoperaattoreilla, puhelinyhtiöissä, contact centereissä, verkonrakennus- ja ylläpitoyrityksissä sekä lisäksi muutamissa it-alan yrityksissä.