Pro neuvoo kesäajassa

Kuva: Shutterstock
Pro palvelee kesäaikaankin jokaisena arkipäivänä. Puhelimeen vastaamme maanantaista perjantaihin kello 9–14. Proplussan tai mobiilisovelluksen kautta voit ottaa yhteyttä 24/7.

Pro neuvoo kesäajassa

Julkaistu 20.06.2019 klo 07:43

Pro Jäseneasiat

Kesäaika alkoi ja Pron puhelinpalvelut palvelevat soittajia arkisin kello 9 ja kello 14 välillä.

Pron palvelut toimivat kesäaikataulun mukaan 24. kesäkuuta ja 9. elokuuta välisenä aikana. Syksyisiin palveluaikoihin siirrytään 13. elokuuta.

Torstaina 20.6. vastaamme puhelimeen kello 13 saakka.

Koskeeko asiasi työsuhteen tai virkaehtojen kiemuroita?

Prolaisten työsuhdetta koskeviin kysymyksiin vastataan numerossa (09) 1727 3442 ja virkasuhdekysymyksiin numerossa (09) 1727 3312.

Työ- tai virkasuhteeseesi liittyvissä asioissa voit lähettää työ- tai virkasuhdeasialomakkeen tai jättää palvelupyynnön Työsuhdepalvelukanavaan osoitteessa Proplus.fi > Kysy tyelämäpalveluista.

Haluatko kysyä jäsenyydestä tai eduista?

Jäsenyysasioista ja jäseneduista neuvotaan numerossa (09) 1727 3440.

Jäsenasioissa voi lähettää sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@proliitto.fi tai jättää palvelupyynnön Proplussan kautta Proplus.fi  > Kysy jäsenpalveluista.

Sähköpostia työnantajaperintään

Oletko yrityksen palkanlaskija tai prolainen, jonka työpaikka vaihtuu? Työnantajaperinnästä saa tietoa numerossa (09) 1727 3390.

Lomailemme kesällä viikot 28, 29 ja 30, mutta työnantajaperinnän asioissa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen ta-perinta@proliitto.fi.

Asiaa Työttömyyskassaan?

Jos olet jo asiakas, voit käyttää näppärää sähköistä asiointipalvelua. Työttömyyskassa vastaa numerossa (09)1727 3444

Kaikki jäsenedut ja vakuutuskortti Pron mobiilisovelluksesta

Pron mobiilisovellus pitää kesämenoissa jäsenedut kätevästi mukanasi. Se toimii myös sähköisenä jäsen- ja vakuutuskorttina. Sovellus on saatavissa ilmaiseksi Android- ja Apple-älypuhelimiin sekä -tabletteihin.

Löydät sen sovelluskaupasta nimellä Ammattiliitto Pro, kuvakkeena on Pron logo. Lataus ja käyttöönotto hoituvat helposti. Lue lisää.