Pron edustajistovaalit alkavat

edustajistovaali
Jokainen äänioikeutettu prolainen saa elokuussa äänestysohjeet ja -tunnukset kirjeitse ja sähköpostilla. Äänestysaika alkaa maanantaina 10.8.2020 kello 9.00 ja päättyy perjantaina 4.9.2020 kello 16.00.

Tutustu ehdokkaisiin vaalikoneessa Äänestä

Pron edustajistovaalit alkavat

Julkaistu 10.08.2020 klo 08:00

Tutustu ehdokkaisiin vaalikoneessa Äänestä

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pron edustajistovaalien äänestysaika alkaa tänään maanantaina kello 9. Prolaiset valitsevat sata varsinaista jäsentä ja varajäsenet Pron edustajistoon. Edustajisto on liiton tärkein päättäjä ja linjaa, mitä liitto tekee ja mihin suuntaan liittoa kehitetään.

Äänestä sähköisesti – saat ohjeet elokuun aikana

Käytössä on sähköinen äänestys. Lähetämme viikon 33 aikana äänestysohjeet sähköpostitse niille jäsenille, joilla on ajantasainen sähköpostiosoite jäsentiedoissaan. Äänestysohjeet saat elokuun aikana kotiin myös kirjeitse.

1. Kirjaudu osoitteeseen vaalipalvelu.fi/pro2020/aanestys jäsennumerollasi ja PIN-koodillasi (koodin löydät äänestysmateriaalista, jonka saat sähköpostilla ja kirjeitse).
  2. Valitse äänestysjärjestelmässä oma ehdokkaasi ja vahvista valintasi.
  3. Kun olet äänestänyt, siirryt automaattisesti Pron verkkosivuille. Samalla käyttäjätunnuksesi ja PIN-koodisi poistuvat käytöstä.

Tutustu ehdokkaisiin vaalikoneessa

Pron edustajistovaalien vaalikoneessa voit tutustua ehdokkaisiin, jotka esittävät näkemyksensä 13 kysymykseen ja väittämään. Jos sinulla on vaaleista tai äänestämisestä kysyttävää, jäsenpalvelumme auttaa mielellään.

Äänestämällä voi voittaa iPad-tabletin, joita arvotaan kaksi.

Lue myös:

Jäsentensä näköinen edustajisto (6.8.2020)