Pron hallitus hyväksyi uusia yrityskohtaisia työehtosopimuksia mekaaniseen metsäteollisuuteen

kaadettuja puita ja lunta
Ammattiliitto Pron hallitus käsitteli syntyneitä neuvottelutuloksia ja hyväksyi uusia mekaanisen metsäteollisuuden yrityskohtaisia työehtosopimuksia tänään 28.1.

Julkaistu 28.01.2022 klo 15:30

Pron hallitus käsitteli teollisuussektorille syntyneitä neuvottelutuloksia ja hyväksyi tänään 28. tammikuuta uudet työehtosopimukset seuraaviin yrityksiin: Adolf Lahti Yxapila Oy, Lunawood Oy, Mcm Timber Oy, Kinnaskoski Oy, Misawa Homes Of Finland Oy, Rigawood Oy, Vuokila Wood Oy, Elementtisampo Oy, E.T-Listat Oy, Jpj-Wood Oy, Södra Wood Oy.

Näiden sopimuskaudet ja sisällöt tiedotetaan jäsenille uutiskirjeissä.